• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • Anton Chigurh
    SvenGlen skrev 2012-10-18 23:18:48 följande:
    Ok. Jag var bara lite nyfiken. Men helt klart verkar det som att du har fullt upp iaf. För fullt upp för att styrka dina påståenden.

12000 inlägg? Det var många! Vart kan man se exakt hur många du har gjort? Jag läser rätt mycket på FL men detta är första gången jag träffar på dig.

Jag är inte så mycket för hedersomnämnanden. Så Fru Forumvärden behöver icke göra sig besväret.
    12 368 inlägg är liteFL. Tro mig Sven.

Numera släpper jag inte in vem som helst på min press, har varit för mycket strul här, med hackade mail å mög, så du får helt enkelt tro på mig, Sven, eller så låter du bli. Jag skiter mest i vilket.

Jag vill dock ta tillfället i akt å önska dig en trevlig kväll.  shiny.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • SvenGlen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 23:24:50 följande:
    12 368 inlägg är lite på FL. Tro mig Sven.

Numera släpper jag inte in vem som helst på min press, har varit för mycket strul här, med hackade mail å mög, så du får helt enkelt tro på mig, Sven, eller så låter du bli. Jag skiter mest i vilket.

Jag vill dock ta tillfället i akt å önska dig en trevlig kväll.  shiny.gif
    Tro mig Anton, jag skiter också i vilket. Det var mest intressant att se om du kunde backa upp dina påståenden. QED.

Tack det samma! Kyss 
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Anton Chigurh
    AngoStura skrev 2012-10-18 23:19:19 följande:
    Tack, jag vet, många tycker det.

Nej, för att du håller på och kollar in lår och bröst när vi andra anständiga människor håller oss til magen!!!!
    Jag håller inte på å kollar in lår och bröst, jag jämför TS depåer av flott på dom båda bilderna eftersom TS i sin trådstart bekänner att hon gått upp ett antal kilo som hon vill gå ner igen. När jag vill kolla på snusk, Ango, kollar jag på Xhamster och liknande. Om du för en sekund tror att jag skulle sitta och runka till en bild av av en stel kvinnokropp iklädd bh och trosor, då är det fanimej värre ställt med dig än vad jag någonsin vågat tro. Herregud. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Mulligtjej?)

Boys  behave! ;)

• Anton Chigurh
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2012-10-18 23:33:51 följande:
    Boys  behave! ;)
    Det är ju det jag gör, känner du mig så vet du det också..... 
  • AngoStura
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 23:32:09 följande:
    Jag håller inte på å kollar in lår och bröst, jag jämför TS depåer av flott på dom båda bilderna eftersom TS i sin trådstart bekänner att hon gått upp ett antal kilo som hon vill gå ner igen. När jag vill kolla på snusk, Ango, kollar jag på Xhamster och liknande. Om du för en sekund tror att jag skulle sitta och runka till en bild av av en stel kvinnokropp iklädd bh och trosor, då är det fanimej värre ställt med dig än vad jag någonsin vågat tro. Herregud. 

Så, så, lugn och fin nu, Anton eller skall jag säga Snusk-Anton? ;) Varför så stingslig, du som är mönstermedlem och allt? Tror säkert att du kan hitta något snuskigare än TS bh-bild och tanken att du satt och drog i den hade faktiskt inte slagit mig.
  • SvenGlen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 23:32:09 följande:

Är verkligen "flott" rätt term? Flott i dagligtal är flytande djurfet. Knappast vad TS har i sin midja (som för övrigt är riktigt läcker. PMa mig om du blir singel, TS).
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • AngoStura
    SvenGlen skrev 2012-10-18 23:39:52 följande:
    Är verkligen "flott" rätt term? Flott i dagligtal är flytande djurfet. Knappast vad TS har i sin midja (som för övrigt är riktigt läcker. PMa mig om du blir singel, TS).
    Nej, jag tycker båda termerna "mullig" och "flott" är helt felaktiga. Håller helt med dig, Glenn.
  • Anonym (Mulligtjej?)
    SvenGlen skrev 2012-10-18 23:39:52 följande:
    Haha tack Sven!
Svar på tråden Är jag mullig?