• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • Anton Chigurh
    AngoStura skrev 2012-10-18 23:55:41 följande:
    Timid? Va, han kallade mig just fiolhuvud!
    Gjorde jag verkligen det, Ango ???

Att du tog åt dig av mitt inlägg är knappast mitt problem, det måste bero på att du känner dig träffad av någon anledning. Jag hoppar aldrig på folk, aldrig, jag säger bara som det är, men vissa har lite svårt för att tugga i sig sanningar de får höra om sig själva. Eller i vart fall sanningar dom tror gäller dom själva... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Blackout skrev 2012-10-19 00:02:04 följande:
    Wow du är ju skitsnygg TS! Speciellt på bilderna du har lagt upp som kommentarer i tråden. Kurvig och kvinnlig.
    Tack snygga du! Skäms
  • SvenGlen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-19 00:02:24 följande:

Att du tog åt dig av mitt inlägg är knappast mitt problem, det måste bero på att du känner dig träffad av någon anledning. Jag hoppar aldrig på folk, aldrig, jag säger bara som det är, men vissa har lite svårt för att tugga i sig sanningar de får höra om sig själva. Eller i vart fall sanningar dom tror gäller dom själva... 
    Åh, är inte det argumentet lite uttjatat? "Jag är inte elak, jag är ärlig. De är ditt eget fel att du får ont när jag sparkar dig i magen."
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Anton Chigurh
    SvenGlen skrev 2012-10-19 00:01:51 följande:
    Naaaw. Jag hade hoppats på en värdig motståndare, men icke. Tomma påståenden och svaga repliker. 12000+ inlägg borde ha vässat din retorik.

Nåja.
    Värdig motståndare !!!  

Vad fan snackar du för jävla dynga, Sven, om jag ser någon som en motståndare är det en som står framför mig och som har för avsikt att slita huvudet av mig, eller i vart fall skada mig svårt, det här, Sven, är ett tidsfördriv, å inget annat.

Du får fan skärpa till dig på riktigt, jag börjar tro att du trollar här.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    SvenGlen skrev 2012-10-19 00:10:10 följande:
    Åh, är inte det argumentet lite uttjatat? "Jag är inte elak, jag är ärlig. De är ditt eget fel att du får ont när jag sparkar dig i magen."
    ???
  • SvenGlen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-19 00:10:57 följande:
    Värdig motståndare !!!  

Vad fan snackar du för jävla dynga, Sven, om jag ser någon som en motståndare är det en som står framför mig och som har för avsikt att slita huvudet av mig, eller i vart fall skada mig svårt, det här, Sven, är ett tidsfördriv, å inget annat.

Du får fan skärpa till dig på riktigt, jag börjar tro att du trollar här.....
    "Där hjärnan slutar tar nävarna vid". Det ante mig att du var en sån som skulle spela ut slagsmålkortet.
    Än så länge har du inte lyckats leverera annat än tomma påståenden. Vart är Fru Forumvärd med hennes omnämnanden?
  • SvenGlen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-19 00:11:39 följande:
    ???
    Hade jag sett nån  nytta i det så hade jag förtydligat för dig...
  • AngoStura
    Anton Chigurh skrev 2012-10-19 00:02:24 följande:

Börjar tro att du lider av lite PMS i dag. Då är kanske du också mullig och svulstig och inte bara TS?

Och jag får väl citera dig från ett inlägg ovan när jag försäkrar att jag inte känner mig träffad eller tar åt mig

"...det finns inte att jag skulle bli upprörd, eller ta åt mig, på grund av av ett okänt fiolhuvud på ett forum"

• Anton Chigurh
    SvenGlen skrev 2012-10-19 00:16:04 följande:
    "Där hjärnan slutar tar nävarna vid". Det ante mig att du var en sån som skulle spela ut slagsmålkortet.
    Än så länge har du inte lyckats leverera annat än tomma påståenden. Vart är Fru Forumvärd med hennes omnämnanden?
    Fel, Sven, jag ser dig helt enkelt inte som en motståndare, jag ser dig som ett tidsfördriv, med allt vad det innebär, sen är det frågan om du vet vad jag menar här, Sven, egentligen tror jag inte det, och faktum är att jag skiter det ett långt stycke. Nu har jag i alle fall förklarat.
  • Anton Chigurh
    AngoStura skrev 2012-10-19 00:20:11 följande:
    Börjar tro att du lider av lite PMS i dag.

Då är kanske du också mullig och svulstig

och inte bara TS?

Och jag får väl citera dig från ett inlägg ovan när jag försäkrar att jag inte känner mig träffad eller tar åt mig

"...det finns inte att jag skulle bli upprörd, eller ta åt mig, på grund av av ett okänt fiolhuvud på ett forum"

Ja, det kanske jag är, så det är förmodligen därför jag sitter mitt i natten och skriver trivsamheter till okända dönickar på ett Internetforum av tveksam kvalité. Jo, säkerligen, Ango, är det så

Och......så du tycker alltså att, citat : 

"Jag är inte elak, jag är ärlig. De är ditt eget fel att du får ont när jag sparkar dig i magen" slut citat, är någon typ av uttalande jag använder mig av i tid och otid, Ango ???

Ja, det är det kanske. Gissa om jag bryr mig.
Svar på tråden Är jag mullig?