• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • SvenGlen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 22:41:06 följande:
    Fru Forumvärden har vid minst två tillfällen antytt att så är fallet. Så det så....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Men det har du väl inte lust att länka till antar jag? Vet du ifall du är den ende som fått såna lovord vid så många tillfällen eftersom du är säker på att vara en av de främsta?
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • IsadorasMamma

Ja jag skulle kalla dig mullig.

• SvenGlen
    2211 skrev 2012-10-18 22:51:58 följande:
    Vet man inte hur din jargong går så kan man inte varit reggad länge på FL. Så GlenSven lär få äta upp sina ord om han stannar kvar.

How so?
  • Anton Chigurh
    2211 skrev 2012-10-18 22:51:58 följande:

Vet man inte hur din jargong går så kan man inte varit reggad länge på FL. Så GlenSven lär få äta upp sina ord om han stannar kvar.
    Vi får hoppas att Sven är hungrig.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • SvenGlen
    SvenGlen skrev 2012-10-18 22:52:29 följande:

Oj, inlägget blev lite underligt, men jag är säker på att du förstår ändå.
  • AngoStura
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 22:48:24 följande:
    ANGO STURA !!!

Är det bara mönstermedlemmen Anton som ser skillnaden runt midjan, och brösten, och låren här ??? 
    Kära mönstermedlem. Har överhuvud inte kollat in låren då jag inte är är inte lika kroppsfixerad som mönstermedlemmen tydligen är.

Magen, dock, ser jag ju att den är lite större vid ena tillfället, men inte värre än att några löprundor kan ta bort det. Eller kanske TS inte varit på toa på ett tag (ursäkta TS). Eller är PMS-uppsvälld. Inte är hon mullig iaf.

Kollar in låren nu: Nej, de är inte mulliga på någon av bilderna.
  • 2211
    IsadorasMamma skrev 2012-10-18 22:52:59 följande:
    Ja jag skulle kalla dig mullig.

Och vad kallar andra dig? Anorektiker?
  • Anton Chigurh
    SvenGlen skrev 2012-10-18 22:53:22 följande:

How so?
    Den som lever får Te. Som Lipton sa.
  • IsadorasMamma
    2211 skrev 2012-10-18 22:55:02 följande:

Och vad kallar andra dig? Anorektiker?
    Va? Varför skulle de göra det?
    Jag är inte anorektiker nämligen.

• AngoStura
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 22:48:24 följande:
    ANGO STURA !!!

Är det bara mönstermedlemmen Anton som ser skillnaden runt midjan, och brösten, och låren här ??? 
    Jaha, brösten också, verkligen Anton..... snusk-Anton, betvivlar verkligen att du är en mönstermedlem...

Okej kollar in dem nu, brösten: Ja, men de är ju jätte-trevliga måste jag säga. Ser ju jättebra ut. Men inte kan bröst vara "mulliga"? Och kan de det är väl alla bröst mulliga, utom möjligen tax-öron och det är ju tyvärr inte något direkt positivt när det gäller bröst?
Svar på tråden Är jag mullig?