• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • SvenGlen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 22:55:49 följande:
    Den som lever får Te. Som Lipton sa.
    Spännande! Detta ser jag fram emot.
    Hur gick det med referenserna till dina goda vitsord föresten? 
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Anton Chigurh
    SvenGlen skrev 2012-10-18 22:52:29 följande:

Men det har du väl inte lust att länka till antar jag? Vet du ifall du är den ende som fått såna lovord vid så många tillfällen eftersom du är säker på att vara en av de främsta. 
    Jag är en av FL's allra mest dekorerade medlemmar, Sven, och jag tillhör förvisso gröngölingarna här på FL eftersom jag inte har mer än 12 000+ inlägg, men be mig för helvete inte leta upp inlägg som är flera  månader gamla, jag hinner helt enkelt inte, dessutom skulle mina fans och kvinnor gå i taket om jag inte ägnade min tid här på FL åt dom som behöver mig.

Och du, Sven, du behöver mig inte. Dessutom, som den goda samhällsmedborgaren jag faktiskt är, så hjälper jag kvinnor i nöd i första hand. Och där ingår sanningsenliga omdömen om deras lekamen eftersom andra kvinnor har en tendens till att försköna ( eller ljuga, rent ut sagt ) sanningen, vilket egentligen är jävligt elakt mot TS eftersom TS efterfrågar ärliga svar.

Och ja, Sven, jag är med all säkerhet den enda som fått såpass höga lovord här på FL. Om du skärper till dig lite så kanske du kan få ett hedersomnämnande av Fru Forumvärden.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    AngoStura skrev 2012-10-18 22:59:00 följande:
    Jaha, brösten också, verkligen Anton..... snusk-Anton, betvivlar verkligen att du är en mönstermedlem...

Okej kollar in dem nu, brösten: Ja, men de är ju jätte-trevliga måste jag säga. Ser ju jättebra ut. Men inte kan bröst vara "mulliga"? Och kan de det är väl alla bröst mulliga, utom möjligen tax-öron och det är ju tyvärr inte något direkt positivt när det gäller bröst?
    Å var fick du det ifrån ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • AngoStura
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 23:13:13 följande:
    Å var fick du det ifrån ???
    Jo, jag tittade på bilderna.
  • Anonym (Vacker)

Jag skulle säga snygg och kurvig .

Folk slänger m ordet mullig alldeles för lättsamt . Så att även de som är normalbyggda kan bli mörkrädda och tro att de är tjocka . Du är vacker med din timmglasfigur .  

• Anonym (Mulligtjej?)
    AngoStura skrev 2012-10-18 23:14:27 följande:
    Drömmer
  • Anton Chigurh
    AngoStura skrev 2012-10-18 23:14:27 följande:
    Så för att du tittar på bilder jag klistrat in, bilder som TS själv lagt in i tråden tidigare,
    så är jag helt plötsligt snuskig !!!

Du verkar begåvad, Ango, synnerligen begåvad. Det måste jag erkänna... 
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Anonym (Vacker) skrev 2012-10-18 23:15:43 följande:
    Jag skulle säga snygg och kurvig .

Folk slänger m ordet mullig alldeles för lättsamt . Så att även de som är normalbyggda kan bli mörkrädda och tro att de är tjocka . Du är vacker med din timmglasfigur .  
    Tack :)Drömmer
  • SvenGlen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 23:11:37 följande:
    Jag är en av FL's allra mest dekorerade medlemmar, Sven, och jag tillhör förvisso gröngölingarna här på FL eftersom jag inte har mer än 12 000+ inlägg, men be mig för helvete inte leta upp inlägg som är flera  månader gamla, jag hinner helt enkelt inte, dessutom skulle mina fans och kvinnor gå i taket om jag inte ägnade min tid här på FL åt dom som behöver mig.

Och du, Sven, du behöver mig inte. Dessutom, som den goda samhällsmedborgaren jag faktiskt är, så hjälper jag kvinnor i nöd i första hand. Och där ingår sanningsenliga omdömen om deras lekamen eftersom andra kvinnor har en tendens till att försköna ( eller ljuga, rent ut sagt ) sanningen, vilket egentligen är jävligt elakt mot TS eftersom TS efterfrågar ärliga svar.

Och ja, Sven, jag är med all säkerhet den enda som fått såpass höga lovord här på FL. Om du skärper till dig lite så kanske du kan få ett hedersomnämnande av Fru Forumvärden.
    Ok. Jag var bara lite nyfiken. Men helt klart verkar det som att du har fullt upp iaf. För fullt upp för att styrka dina påståenden.

12000 inlägg? Det var många! Vart kan man se exakt hur många du har gjort? Jag läser rätt mycket på FL men detta är första gången jag träffar på dig.

Jag är inte så mycket för hedersomnämnanden. Så Fru Forumvärden behöver icke göra sig besväret.
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • AngoStura
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 23:17:45 följande:
    Så för att du tittar på bilder jag klistrat in, bilder som TS själv lagt in i tråden tidigare,
    så är jag helt plötsligt snuskig !!!

Du verkar begåvad, Ango, synnerligen begåvad. Det måste jag erkänna... 
    Tack, jag vet, många tycker det.

Nej, för att du håller på och kollar in lår och bröst när vi andra anständiga människor håller oss til magen!!!!
Svar på tråden Är jag mullig?