• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • Anonym (Mulligtjej?)
    lilja87 skrev 2012-10-18 23:45:38 följande:
    Du är jättefin ts :)
    Tack rara!
  • Anton Chigurh
    AngoStura skrev 2012-10-18 23:39:31 följande:
    Så, så, lugn och fin nu, Anton eller skall jag säga Snusk-Anton? ;) Varför så stingslig, du som är mönstermedlem och allt? Tror säkert att du kan hitta något snuskigare än TS bh-bild och tanken att du satt och drog i den hade faktiskt inte slagit mig.
    Jag är alltid lugn, Ango, tro mig, det finns inte att jag skulle bli upprörd, eller ta åt mig, på grund av av ett okänt fiolhuvud på ett forum. 

Så du menar alltså, Ango, att män i allmänhet använder snuskbilder när dom bakar, inte när dom runkar eller liknande.
    Jaja, den inställningen säger mer om dig än vad den säger om mig. Å jag kan inte med gott samvete påstå att det är till din fördel.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • SvenGlen
    2211 skrev 2012-10-18 22:51:58 följande:

Vet man inte hur din jargong går så kan man inte varit reggad länge på FL. Så GlenSven lär få äta upp sina ord om han stannar kvar.
    Ni målar upp Anton som nån slags forum-monster, men än så länge tycker jag att hon är ganska timid.
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • AngoStura
    SvenGlen skrev 2012-10-18 23:54:32 följande:
    Ni målar upp Anton som nån slags forum-monster, men än så länge tycker jag att hon är ganska timid.
    Timid? Va, han kallade mig just fiolhuvud!
  • AngoStura
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 23:47:23 följande:
    Jag är alltid lugn, Ango, tro mig, det finns inte att jag skulle bli upprörd, eller ta åt mig, på grund av av ett okänt fiolhuvud på ett forum. 

Så du menar alltså, Ango, att män i allmänhet använder snuskbilder när dom bakar, inte när dom runkar eller liknande.
    Jaja, den inställningen säger mer om dig än vad den säger om mig. Å jag kan inte med gott samvete påstå att det är till din fördel.
    Jag tror att alla människor kan ha nytta av snuskbilder när de bakar.
  • Anton Chigurh
    SvenGlen skrev 2012-10-18 23:54:32 följande:
    Du blir knappast mer patetiskt är såhär, Sven....

Eller, förresten, jo, jag har en känsla av att det alltid kan bli värre. Du verkar va den typen.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (lotta)

Jag tycker att du har tagit bilden så att din midja och lår skall se smalare ut, du lutar dig framåt.
    Formerna är fina, men du ser mullig ut. Magen ser inte hälsosam ut. 

• SvenGlen
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 23:58:00 följande:
    Du blir knappast mer patetiskt är såhär, Sven....

Eller, förresten, jo, jag har en känsla av att det alltid kan bli värre. Du verkar va den typen.
    Naaaw. Jag hade hoppats på en värdig motståndare, men icke. Tomma påståenden och svaga repliker. 12000+ inlägg borde ha vässat din retorik.

Nåja.
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Blackout

Wow du är ju skitsnygg TS! Speciellt på bilderna du har lagt upp som kommentarer i tråden. Kurvig och kvinnlig.

• Anonym (Mulligtjej?)
    Anonym (lotta) skrev 2012-10-19 00:00:12 följande:
    Jag tycker att du har tagit bilden så att din midja och lår skall se smalare ut, du lutar dig framåt.
    Formerna är fina, men du ser mullig ut. Magen ser inte hälsosam ut. 
    Okej:) Tack.  Ja, vinklen är som sagt innan inte den bästa. Finns några andra bilder bland kommentarerna som är rakt fram ifrån:)

Svar på tråden Är jag mullig?