• Anonym (Mulligtjej?)

Är jag mullig?

Helt ärligt, tycker ni jag är mullig? Fick höra det & det kändes inte så kul. 
    Jag vill ju gå ner x antal kilon, efter att jag gå upp en del senaste tiden.
    Sen är ju höfterna lite bredare & så efter barn. Inte så mycket att göra åt det.
    Som sagt är jag så mullig/tjock?

Dont mind the ugly/unmatched underwear:P Haha.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-06 11:06
    Intressant att det väldigt olika svar:)
    Jag antar att det beror på vilken ideal man har. Det är lätt att jämföra sig själv med omslagstjejerna & deras super snygga kroppar. Så det är intressant att se vad andra anser om min kropp..:)
  • Svar på tråden Är jag mullig?
  • Ninja05
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2012-10-18 21:45:59 följande:
    Här  är en bild 10 dagar efter förlossning. 
    Ja. Herregud. Så sjukt fin.
  • Ninja05
    AngoStura skrev 2012-10-18 21:46:15 följande:
    Dessutom författare. Kanske därför hon är mullig, hon äter choklad vid datorn istället för att löpträna....
    Jo. Lite krångligt att knåpa ihop ett kapitel under löprundan. Så helt klart rätt val med choklad.
  • AngoStura
    Hoppsan, väääldigt lyckad bild 10 dagar efter förlossningen. Tycker verkligen att du borde sett mer "mullig" ut då... :)
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Ninja05 skrev 2012-10-18 21:46:50 följande:
    Ja. Herregud. Så sjukt fin.
    Har gått upp några kilo, som jag gärna vill bli av med. Det är ju verkligen olika åsikter om min kropp:)
    Smal enligt vissa, mullig enligt andra & även små fet/fet. Intressant att höra. 
    Tack för era åsikter:)  

• AngoStura
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2012-10-18 21:50:55 följande:
    Har gått upp några kilo, som jag gärna vill bli av med. Det är ju verkligen olika åsikter om min kropp:)
    Smal enligt vissa, mullig enligt andra & även små fet/fet. Intressant att höra. 
    Tack för era åsikter:)  

Fast hur intressant är det att höra att man är småfet av ett gäng lögnaktiga/översynta/ortorexidrabbade/anorexidrabbade/sprida-negativa-vibbar/no-reality-check/beundrare-av Bergen-Belsen-stilen personer på internet, egentligen?
  • Lingonkex

Tycker det verkar som att fler och fler människor är missnöjda med sig själv trots att det inte är något fel på dem. Denna tråd är ett utmärkt exempel på detta fenomen. Ts är skitsnygg och har dessutom barn, detta är alltså kroppen hon har efter graviditeter och allt vad det innebär, och ändå vill hon gå ner i vikt. Bry dig inte om vad andra säger Ts, du är jättesnygg!

Jag är inte rasist, jag hatar alla människor lika mycket.
  • Anonym (Mulligtjej?)
    AngoStura skrev 2012-10-18 21:55:53 följande:
    Fast hur intressant är det att höra att man är småfet av ett gäng lögnaktiga/översynta/ortorexidrabbade/anorexidrabb ade/sprida-negativa-vibbar/no-reality-check/beundr are-av Bergen-Belsen-stilen personer på internet, egentligen?
    Tja jag får väl sluta äta helt, helt enkelt.;) Haha nä skämt o sido.   
  • 2211

Du har inget att oroa dig över och du borde vara mer än stolt över din kropp. Det är min åsikt.
  • Anonym (Mulligtjej?)
    Lingonkex skrev 2012-10-18 21:57:24 följande:
    Tycker det verkar som att fler och fler människor är missnöjda med sig själv trots att det inte är något fel på dem. Denna tråd är ett utmärkt exempel på detta fenomen. Ts är skitsnygg och har dessutom barn, detta är alltså kroppen hon har efter graviditeter och allt vad det innebär, och ändå vill hon gå ner i vikt. Bry dig inte om vad andra säger Ts, du är jättesnygg!
    Tack vackra du! 
  • Anonym (Mulligtjej?)
    2211 skrev 2012-10-18 21:59:31 följande:
    Du har inget att oroa dig över och du borde vara mer än stolt över din kropp. Det är min åsikt.
    Tack raring!
Svar på tråden Är jag mullig?