• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym

jag tycker det är äckligt. jag är tjej o jag skulle tycka det var äckligt om min kille vart med så många o tyvärr tror jag det är ännu värre för en kille att få veta att hans tjej vart me så många som du har vart... 

• Plutteli
    Anonym skrev 2011-06-08 12:48:27 följande:
    jag tycker det är äckligt. jag är tjej o jag skulle tycka det var äckligt om min kille vart med så många o tyvärr tror jag det är ännu värre för en kille att få veta att hans tjej vart me så många som du har vart... 
    Beror på killen.
  • Plutteli
    Sven Erik Johansson skrev 2011-06-08 12:43:50 följande:
    Visserligen en diskussion utanför trådens ursprungliga ämne, men jag tror inte Hitler är Gud. Snarare tror ajg Hitler bröt väldigt kraftigt mot den nästankärlek som jag tror Gud vill vi skall visa. Jag tror du har rätt i att
    något annat än Guds vilja ofta slår igenom. Jag tror inte Gud primärt vill allt som sker, men jag tror Gud är den som skall segra till slut.
    Kanske, kanske inte, de är dock jävligt lika varandra i åsikter. (I synnerhet om man ser till gamla testamentet, men nya är inte så fint alla gånger det heller)
  • Sven Erik Johansson
    martinam skrev 2011-06-08 12:44:13 följande:
    Alltså förlåt men jag kan inte tycka att du pysslar med "trogen kärlek" Resterande förstod jag inte så värst mycket av.
    Vad har jag för alternativ i min sittuation? Jag träffar min flickvän ofta , men jag träffar inte den förra ofta
    och jag har inte sex med henne. jag talar inte heller med henne ofta.
    Rekommenderar du att  jag gör slut med min flickvän och krossar hennes hjärta?

Det första var ett bemötande av Anonym(jag) angående tillvaron och Gud osv. Jag tror på en Gud som
    inte vill/detaljstyr allt som sker, men som är den som skall segra till slut.
  • Anonym (Hah!)

Jag måste erkänna att jag inte skulle bli glad om jag hade hört att min man varit med vansinnigt många för mig. Jag vet inte vad siffran är där jag tycker att det skulle vara obehagligt.

Däremot så skulle jag ju inte tycka han var äcklig eller gjort slut pga det, men det känns bättre att veta att han varit med 10 istället för 700.

• Ammy
    Tråden är nu rensat för påhopp.
    Låt blir att komma med personangrep, håller er till TS fråga.
  • Rakad Apa
    Varför skulle det vara värre?
  • Anonym (Jag)
    Tror de allra flesta killar inte skulle bry sig. Tror killar (precis som jag) vill träffa en tjej som är säker på sin sexualitet och vet vad hon vill ha eller inte ha i sängen. Det kommer man fram till genom att experimentera med sin sexualitet och hur många man legat med spelar mindre roll.
  • Anonym (Maria)
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 13:21:30 följande:
    Varför skulle det vara värre?
    Men snälla är det så svårt att lista ut verkligen? Tyvärr ser man jo fortfarande killar som ligger runt som macho" medans tjejer är horor.
  • Rakad Apa
    Anonym (Maria) skrev 2011-06-08 13:33:32 följande:
    Men snälla är det så svårt att lista ut verkligen? Tyvärr ser man jo fortfarande killar som ligger runt som macho" medans tjejer är horor.
    Kanske är det så folk tänker i hålan där du bor. 
Svar på tråden Är jag "äcklig"?