Mammatill2tjejer skrev 2011-06-07 11:31:01 följande:
Det spelar ingen roll hur man än vrider och vänder sig, det går ändå inte att göra alla nöjda.
Vissa kallar dig äcklig för att du haft många sexpartners.
Andra kallar mig onormal för att jag bara haft en.
Jag har bara haft sex med min man. Var 18 år när vi träffades och han var min första. Därefter har vi hållit ihop och varit trogna mot varrandra. Följdaktligen har jag bara haft sex med honom.
Detta sticker i ögonen på vissa personer som tycker att då "vet jag ju inte vad jag missar". De kallar mig "onormal" och "oerfaren". Men jag har aldrig känt någon lust eller något behov av att ha sex med någon annan. Jag älskar min man och han ger mig det jag behöver.
Hur många - eller få - sexpartners man haft borde inte spela någon roll för andra människor, kan man tycka. Det angår ju liksom inte dem.
Det skulle aldrig falla mig in att kalla dig äcklig för att du haft "många" sexpartners.
Lika lite som jag själv vill bli kallad onormal för att jag bara haft en.
Varför skulle ditt val på något sätt vara fel, du fördjupar ju din sexerfarenhet på ett helt annat sätt än dom som har sex med onenights?!
Så om väninnan som har åsikter om din enda, har haft tex femton stycken onenights, så betyder ju knappast det att hon har avvancerat längre än dig pga fler partners, för hur djupdykande är man med en person man verkligen inte känner??
Det är med en fast partner, längre eller kortare förhållande, som man lär känna varandra och vågar testa nya grejer med, som man knappast hade börjat presenterat för mannen man drog hem från krogen?!
Sen ärligt, hur ofta riskerar man inte att dra hem ett stolpskott som knappast är något att skryta med, det syns ju knappast på utsidan hur bra han skulle va i sängen, så dom som har testat flera, har säkert dom sämre erfarenheterna på lagret med, dom man inte gärna skryter med ?!!
Så kortfattat, gräset är inte alltid grönare på andra sidan, så var du stolt över din man och berika ert eget sexliv så gott ni kan =).