Tigerkattan skrev 2011-06-07 11:45:39 följande:
Varför skulle ditt val på något sätt vara fel, du fördjupar ju din sexerfarenhet på ett helt annat sätt än dom som har sex med onenights?!
Så om väninnan som har åsikter om din enda, har haft tex femton stycken onenights, så betyder ju knappast det att hon har avvancerat längre än dig pga fler partners, för hur djupdykande är man med en person man verkligen inte känner??
Det är med en fast partner, längre eller kortare förhållande, som man lär känna varandra och vågar testa nya grejer med, som man knappast hade börjat presenterat för mannen man drog hem från krogen?!
Sen ärligt, hur ofta riskerar man inte att dra hem ett stolpskott som knappast är något att skryta med, det syns ju knappast på utsidan hur bra han skulle va i sängen, så dom som har testat flera, har säkert dom sämre erfarenheterna på lagret med, dom man inte gärna skryter med ?!!
Så kortfattat, gräset är inte alltid grönare på andra sidan, så var du stolt över din man och berika ert eget sexliv så gott ni kan =).
Jag är helt klart stolt över min man, och jag har - som sagt - aldrig haft vare sig lust eller behov av att ha sex med någon annan.
För mig är det alltså inget som helst problem att jag bara haft sex med min man.
Och jag anser inte att man har rätt att döma en annan människa och kalla denna "äcklig", grundat på hur många sexpartners personen i fråga haft. Det är liksom helt galet i mina ögon.