modesto skrev 2011-06-07 15:16:27 följande:
OK, HON behövde 84 personer för att upptäcka vad hon vill ha och gillar och så nu är sjukerfaren som ho skriver själv. Så nu kan hon väl sluta? Eller ska hon fortsätta i samma takt? av vilken anledning då? hon har ju redan skaffat kunskap om sin kropp och erfarenhet.
jag tycker att om en 24 tjej har legat med så många personer och kommer att fortsätta med det, har hon psykiska problem eller sexmissbruk som hon hittar olika ursäkter för, man kan ha samma problem med mat eller alkohol, det blir aldrig nog och man hittar olika ursäkter att fortsätta. jag har rätt till MIN åsikt.
Hörrudu, kom inte här och påstå att jag har psykiska problem!
Om man är sexmisbrukare så har man sex för att man mår dåligt, har sex, mår bättre för stunden men när allt är över mår man dåligt och vill ha sex igen för att få den där kännslan av att må bra igen.
Det är inte i NÄRHETEN av vad jag känt när jag haft sex, jag har haft sex för att det är skönt, för att det är kul och för att jag gillar det! För den sakens skull måste jag inte vara sexmisbrukare eller psykiskt sjuk.
Och få nu inte för dig att jag är rädd för närhet för jag har haft förhållanden som varat längre än tre år åt gången, och nu har jag en sambo och vi väntar vårt första barn... Å vet du vad.. Han är hela 43 år gammal!!!! Jösses... har jag kanske pappa problem då eller hur vill du läsa in det?
Det är sådanna människor som dig som får mig att vilja kräkas!
Om en man ligger runt så blir han klassad som Don Jhuan men om en kvinna gör samma sak så är hon psykisk sjuk och har missbruksproblem!
Fy för dig du trångsynta översittar människa.
Och nej jag BEHÖVDE inte 84 personer för att bli erfaren, jag gjorde det för att jag GILLADE det.
Jag slår vad om att du är en av dom där med lampan släkt och som inte låter ett ljud, ser sex som något skamligt ist för någonting skönt och kul.
Man kan ha sex med någon man älskar men man kan även ha sex för att man är kåt..
Om en man kan ta hem en brud från krogen varför ska då vi kvinnor inte kunna samma sak!?!
Varför skall allt vara på männens villkår? Vill ja knulla å sen sticka så ska jag väl för tusan få göra det?
Fy på dig... uuuuuursch!