• Qermit

Nej, nu räcker det.

Förmodligen finns det många fler än mig som är evinnerligt trötta på bb-väntan. Och jag vet att det startats trådar i detta ämne förut men jag kände att det nog behövs en till... Så välkomna hit, alla ni som liksom jag snart funderar på att gräva ner er någonstans och (nästan) ge upp det här med barn. Eller iallafall håller på att bli lite galna på kuppen. Här kan vi stötta varandra eller bara ösa ur oss all frustration.

• Svar på tråden Nej, nu räcker det.
  • Ålen returns
    Namaste72 skrev 2011-06-24 20:00:32 följande:
    Åh Ålen! Hoppas att det går fort för er nu. Har ni bytt land eller avvaktar ni besked fortfarande?
    Vi avvaktar besked från Colombia men det går väldigt långsamt..... Det finns lite ork kvar i kroppen så vi väntar lite till. Kram!
  • Namaste72
    Ålen returns skrev 2011-06-25 11:08:04 följande:
    Vi avvaktar besked från Colombia men det går väldigt långsamt..... Det finns lite ork kvar i kroppen så vi väntar lite till. Kram!
    Åh, hoppas hoppas hoppas! Stor kram till er!
    { Mamma till världens finaste dotter } { väntar barn igen}
  • Zabka
    Ålen returns skrev 2011-06-25 11:08:04 följande:
    Å, hoppas!!!! stor varm kram!! Solig
  • Qermit

Hej Ålen! Kul att du också hittat hit . Jag hoppas också att ni snart kommer få positiva besked.

Glad midsommar på er alla!

• gracel79

Hej!

Tack vilja drömma, för länken. Jag hade faktiskt inte sett den. Vår dotter är just från door of hope, Berea. Blir nästan tårögd, när jag ser sängen hon hade, gungan hon gungade i m.m.

Ålen, hoppas hoppas, att det ordnar sig för er snart!

Styrkekramar till er alla

• Qermit

GreenGal, det är info som AC skickat ut till alla BB-väntande från SA.

• Qermit

Fick just lite hopp när jag såg att det kom ett bb till Finland i torsdags . Min egna lilla statistik säger att det brukar komma bb till Sverige veckan efter de kommit till Finland. Så nu får vi SA-väntande hålla hårt i telefonen igen!

• Namaste72
    Qermit skrev 2011-06-27 07:27:23 följande:
    Fick just lite hopp när jag såg att det kom ett bb till Finland i torsdags . Min egna lilla statistik säger att det brukar komma bb till Sverige veckan efter de kommit till Finland. Så nu får vi SA-väntande hålla hårt i telefonen igen!
    Åh hoppas!
    { Mamma till världens finaste dotter } { väntar barn igen}
Svar på tråden Nej, nu räcker det.