Qermit skrev 2011-06-28 12:34:09 följande:
Nan, jag förstår hur du känner! Min man gör likadant, dvs sparar sina dagar till Resan men jag kan tyvärr inte välja när jag ska ta ut semestern utan måste vara ledig nu. Jag ska inte klaga, men det är faktiskt lite frustrerande att gå hemma och känna att semesterdagarna rinner iväg utan bb. Den här väntan är verkligen det värsta jag varit med om. T om mkt värre än ruvningstiden... Jag hade dessutom kunnat göra tre äggledarspolningar på raken om jag bara visste vilket kvartal de skulle ringa. Kram på dig!
Oj tänk att det kan vara så jobbigt att vänta på BB
Jag har nog aldrig haft så fysiskt ont som vid äggledarspolningen och jag har bara en äggledare...
Jag tycker AC kan ändra tiden på när man får skicka papper till SA. De som väntat längst på att få skicka papper har ju väntat sen jan 09 och det är ju 2 ½ år! INTE KNAPPT 2 ÅR!
Vi hade ju tänkt adoptera från SA, men har ångrat oss. Om vi hade haft vårt medgivande (vilket vi inte har än) så hade vi stått på samma plats i kön nu som i oktober förra året. plats 26. Det rör inte på sig speciellt mycket