• Qermit

Nej, nu räcker det.

Förmodligen finns det många fler än mig som är evinnerligt trötta på bb-väntan. Och jag vet att det startats trådar i detta ämne förut men jag kände att det nog behövs en till... Så välkomna hit, alla ni som liksom jag snart funderar på att gräva ner er någonstans och (nästan) ge upp det här med barn. Eller iallafall håller på att bli lite galna på kuppen. Här kan vi stötta varandra eller bara ösa ur oss all frustration.

• Svar på tråden Nej, nu räcker det.
  • NinniNinna

Hej Qermit och alla andra!
    Jag passar egentligen inte in här, eftersom vi är precis i början av adoptionsprocessen, men jag vill ändå titta in och önska er lycka till! Fruktansvärt att väntan är så lång, jag kan inte ens förställa mig hur det känns. Jag hoppas att det rasslar till med BB  nu efter sommaren och att ni snart får era efterlängtade barn!

• Zabka

Hanya: Det är vansinnigt galet!

NinniNinna: Tack!! Lycka till med utredningen! 

• Qermit

Tack NinniNinna. Man får göra gästspel här i tråden även om man är före eller efter BB-väntar-processen.

• Nånting
    Qermit skrev 2011-07-03 11:10:26 följande:
    Tack NinniNinna. Man får göra gästspel här i tråden även om man är före eller efter BB-väntar-processen.
    Åh får man! Då vill jag hoppa in och önska telefonsamtal åt er i veckan som kommer. Kram!
  • Qermit

Så gullig du är Ingenting! Jag hoppas på stora framsteg i er process oxå .

• Namaste72

Fick precis reda på att indiska myndigheten inte tar emot nya ansökningar förrän 30/9 2011. Och jag kan ge mig fan på att vår ansökan inte hunnit komma iväg.....Kul. Gråter

{ Mamma till världens finaste dotter } { väntar barn igen}
  • Hjärtat längtar
    Namaste72 skrev 2011-07-04 08:16:37 följande:
    Fick precis reda på att indiska myndigheten inte tar emot nya ansökningar förrän 30/9 2011. Och jag kan ge mig fan på att vår ansökan inte hunnit komma iväg.....Kul. Gråter
    Har ni skickat ansökan fast ni inte vet om det kommit fram eller? Får ni vänta till 30/9 med att skicka er ansökan annars eller kan ni välja ett annat land?
  • Namaste72
    Hjärtat längtar skrev 2011-07-04 13:39:10 följande:
    Har ni skickat ansökan fast ni inte vet om det kommit fram eller? Får ni vänta till 30/9 med att skicka er ansökan annars eller kan ni välja ett annat land?
    Exakt. Vi vet inte om den är iväg än. Är den på plats är det lugnt, tror jag. Organisationen har inte svarat på mail idag öht.
    { Mamma till världens finaste dotter } { väntar barn igen}
  • Hjärtat längtar
    Namaste72 skrev 2011-07-04 18:14:38 följande:
    Exakt. Vi vet inte om den är iväg än. Är den på plats är det lugnt, tror jag. Organisationen har inte svarat på mail idag öht.
    Hoppas verkligen den har kommit fram! När skickade ni?
Svar på tråden Nej, nu räcker det.