• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • nalleryd
    weasley skrev 2012-10-17 12:14:58 följande:
    Nu ni! Beställde just en overlockmaskin som jag drömt om i flera år. Sen var jag iväg på biblioteket och lånade ett par gamla burda-tidningar med fina bebismönster i.. Så tänkte rita av de som är passande och sen kommer nog jag också igång ska ni se :)
    oh vad kul, lite avis ;) vill med ha en overlock :D
  • weasley
    Anakin skrev 2012-10-17 14:02:51 följande:
    Vad gav du för den, weasly? också avundsjuk förstås :)

Strax över 2000, beställde den från england (hemma i sverige får man punka gut typ 3500 + för samma modell).
  • Mamma Tintis

Tack för tipset Claudia! Är mest rädd att kardborre inte skulle hålla fast det tillräckligt bra, men det kanske skulle funka. Annars är ju nån form av knappar kanske bäst. Får fundera lite till!

• Tallbarr12

Kardborre kan ju va rätt högljutt, men samtidigt blir det kanske pilligt med tryckknappar. Tyvärr har jag inget bättre förslag...

• Claudia gbg

Kollade in hemsidan. Jag har tänkt mig en brother 3034d. Där kostar den knappt 3000 kr. I Sverige kostar den nästan 5500kr. Vad är haken? Det är liksom för bra för att vara sant...

Svar på tråden Syjunta för gravida!