• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • Yarrow
    weasley skrev 2013-05-11 17:31:24 följande:
    Här har det minsann blivit lite bebiscosplay! Link från Legend of Zelda - Wind Waker. Vill aldrig att hon ska bära något annat! :D

Var ni på Retrospelsmässan i Göteborg idag eller? :D
  • weasley
    Yarrow skrev 2013-05-11 20:40:43 följande:
    Var ni på Retrospelsmässan i Göteborg idag eller? :D

Nä, vi har ett spelkonvent som heter Nordsken här i Skellefteå under helgen :)
  • Yarrow
    weasley skrev 2013-05-11 21:08:19 följande:

Nä, vi har ett spelkonvent som heter Nordsken här i Skellefteå under helgen :)
    Ni hade passat in som handen i handsken :) Träffade en liten knodd utklädd till Megaman och då började hjärnan producera massor av idér tills nästa års mässa när min lilla är ute :D
    Lägger till denna i min idé-bank! :) Zelda är ju faktiskt min favorit :D
  • caesar

Kan inte sova, så jag har börjat med att sy spjälskydd att ha runt sängen till lillen
    som jag hoppas kommer snart har BF om 16 dagar.
    Hoppas skyddet blir bra. Det är svart i botten med bubbla-bussar, bubbla-bilar, skotrar och små hundkojor
    i alla rengbågens färger, super fint är det.

Hoppas det passar bra till sniglar spjälsäng som jag har målat om svart från IKEA.
    Säger bara det att måla spjälsäng gör jag inte om det va super jobbigt.

• HannaS83

Åhh vad fina saker ni gör! Jag är ganska pysslig av mig men har inte sytt så mycket tidigare. Men har bestämmt mig nu att jag ska köpa en symaskin , tänkte köra på Ikeas. Och börja med lite vimplar :) sen vill jag verkligen sy en baby nest med!

• Aileen Allannah
    Här har det minsann blivit lite bebiscosplay! Link från Legend of Zelda - Wind Waker. Vill aldrig att hon ska bära något annat! :D

Men herrejösses vilken liten sötnos!
  • faglin

TIll 2 åriga sonen har jag gjort ett lapptäcke.

Framsida.

Baksida.

Och till bebisen i magen har jag virkat en babyfilt.

Eftersom Ludde hela tiden snodde filten till sig själv och sin nalle så gjorde jag även en liten till hans nalle av garnet som var kvar.. ;)

• Odella

Omg så fint :')
  • Claudia gbg

Vad är det hemsidan heter i England som säljer symaskiner? Min maskin bojkottar mig när det kommer till tvillingnålen. Den hoppar över stygn och trådarna går av... Funderar på en cover...

• weasley
    Claudia gbg skrev 2013-05-13 15:52:46 följande:
    Vad är det hemsidan heter i England som säljer symaskiner? Min maskin bojkottar mig när det kommer till tvillingnålen. Den hoppar över stygn och trådarna går av... Funderar på en cover...

http://sewingmachines.co.uk/ antar jag att du menar, köpte min overlock där!
Svar på tråden Syjunta för gravida!