Juni/Juli mammor...
Indras är fin men lite mörkare i mitten men inget var. Hoppas det löser sig snabbt. Undrar varför det blir så helt plötsligt. =(
Indras är fin men lite mörkare i mitten men inget var. Hoppas det löser sig snabbt. Undrar varför det blir så helt plötsligt. =(
Naveln är läkt sedan länge, tvätta inte för mycket på den!
Igår hade jag feber upp till 40.0!, lite kämpigt att vara hemma själv med 3 barn i åldern 2mån-6år ja...
Hej!
En fråga.. Hur gör ni med lunch när ni är hemma? Äter ni matlåda sen dagen innan eller lagar ni lunch varje dag?
Det är så lätt att bara ta fil eller macka tycker jag. Ibland hinner jag inte äns äta haha Kul att höra hur ni gör.
Indra bubbblar också massor. Suger och dreglar på bilbältet tex när vi åker bil. =) Händerna också. Inga tänder än men sonen fick jättetidigt så det kan ju komma tidigare men det vet man ju aldrig. Bubbel är väl vanligt vid denna ålder har jag förstått. Hon är 2 månader och en vecka.
Vi hade också kalas och det gick jättebra=) Enkelt hemma i trädgården.

En liten fråga om bajs hihi tänkte höra hur era bebbars bajs ser ut . Min Indra har ett ljust lite gulaktigt bajs som ibland är lite klumpigt och ibland bara rinner. Men oftast den lösare varianten. Ngn gång har den varit lite grönaktig.
Konstig fråga kanske men det är intressant att veta så det inte är ngt fel. Lillfisen är 2 och en halv månad nu. Och jag delammar.
Usch Larsson! =( inte kul när det strular med ekonomin.