Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Thalis
    Misery skrev 2011-07-30 11:56:44 följande:
    Usch och fy vad vissa är äckliga av sig. Men det är ju inget nytt. Många verkar strunta i att se fräscha ut. Och säg inte att det inte rör mig för det gör det. Ibland så kommer det en sån där smutsgris och ställer sig bredvid en..och det är äckligt när stanken kommer..
    Efter att ha läst vissa inlägg så förstår jag varför många tror att alla europeer inte alls duschar och är lortgrisar hahaha
    Mamma till A, A, A och V.
  • Anonym (Varje dag!)

Varje dag. Varje morgon tar jag nya (spelar ingen roll om jag sovit med trosor eller inte) och efter varje gång jag duschat. Så det kan bli flera trosbyten per dag. Får för mig att det börjar klia annars och får lite panik.

• Anonym (pensionär)
    ÄlskarMina skrev 2011-07-30 13:22:44 följande:
    Varje morgon och om jag duschar på kvällen byter jag då med
    Sover ni i trosor?
  • Thalis
    Anonym (pensionär) skrev 2011-07-30 13:44:43 följande:
    Sover ni i trosor?
    Jag sover utan trosor för vädringens skull
    Mamma till A, A, A och V.
  • von Brev
    Anonym (pensionär) skrev 2011-07-30 11:39:41 följande:
    Det händer att jag vänder trosorna ut och in om jag planerat att mest vara hemikring hela dagen.    Trots att jag sällan använder trosskydd  (på resor sparar trosskydd packning).
    Hehe hm... hamnar inte den smutsiga delen mot resten av kläderna då?
  • sirisdotter
    Thalis skrev 2011-07-30 13:51:21 följande:
    Jag sover utan trosor för vädringens skull
    Har jag också fått lära mig.   Går i klänning och kjol och vädrar på stan också  ibland.
  • Kiwi10

Varje dag. Varje morgon tar jag nya (spelar ingen roll om jag sovit med trosor eller inte) och efter varje gång jag duschat. Så det kan bli flera trosbyten per dag.

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)