• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Thalis
    Trynträ skrev 2011-07-30 11:20:30 följande:
    Varje dag. Allt annat är ju äckligt. Man blir ju svettig, flytningar, urin och f*n och hans moster därnere. Luktar ju skunk efter en dag. Duscha är ju också ett måste.
    Hahahahaha
    Mamma till A, A, A och V.
  • Anonym (Blärk)

Varje dag såklart! Sover utan och tar nya på morgonen.
    Skulle ALDRIG kunna gå fler dagar med samma trosa, fy 17 vad äckligt! Och speciellt nu när jag är gravid. Då kan jag ibland byta två ggr per dag då jag har ökade flytningar och svettas mer.

• logg81

minst 2 ggr/dag.

Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • Anonym (pensionär)
    Anonym skrev 2011-07-30 11:28:20 följande:
    Jag är inte mycke för att hålla på att duscha o byta kläder hela tiden.
    Tror jag byter ett par ggr/månaden.Oftast byter jag då jag inte kommer ihåg när jag bytte senast.Använder trosskydd,men skulle de bli någon fläck av nått slag,så vänder jag bara trosan ut o in.
    Det händer att jag vänder trosorna ut och in om jag planerat att mest vara hemikring hela dagen.    Trots att jag sällan använder trosskydd  (på resor sparar trosskydd packning).
  • Anonym

1-2 gånger per dag. Det bara kryper i mig om jag inte gör det, blä! Duschar dessutom av kroppen varje kväll innan jag går och lägger mig.

• logg81

Men är det inte lite ofräscht att inte ha rena trosor på sig?
    Nu har jag visserligen ett så fysiskt arbete att jag svettas varenda minut på jobbet men hallå... ett par gånger i månaden????
    Det måste ju lukta!

Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • Anonym (va?!)

varje dag såklart. ibland två gånger, för alltid på morgonen och sen om jag tränar o duschar så tar jag ju nya igen. trosor tar ju ingen pålats i tvättmaskin så de är väl bara byta/tvätta/hänga? inte sparar man på det? trosskydd är nog inte så bra, byter hellre trosor oftare.

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)