Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
1-2 gånger om dagen.
Minst en gång om dagen. Efter varje dusch, så om jag duschar två ggr så blir det två byten...
Usch och fy vad vissa är äckliga av sig. Men det är ju inget nytt. Många verkar strunta i att se fräscha ut. Och säg inte att det inte rör mig för det gör det. Ibland så kommer det en sån där smutsgris och ställer sig bredvid en..och det är äckligt när stanken kommer..
Jag byter efter att jag duschat eller när jag är smutsig, men jag är visst välsignad med att inte bli äcklig så fort.
varje morgon efter jag duschat oftare om de börjar lukta eller mensen kommer...
Jag duschar och byter undrkläder varje dag, minst 1 g.
Byter varje morgon, använder oftast trosskydd pga lätt inkontinens efter två förlossningar. Har mindre problem med lukt om jag inte använder trosskydd, men är då hela tiden orolig för läckage. Så det är pest eller kolera... Utan trosskydd luktar jeansen illa i grenen efter bara 1-2 dagar. Jag tvättar varje morgon armhålorna med tvål, rumpan med duscholja och snippan med mandelolja (när jag förr använde tvål/Lactacyd hade jag mer problem med lukt o svamp). Dusch och hårtvätt varannan eller var tredje dag om jag inte varit särskilt svettig.
Jag byter trosor varje dag. Blir väldigt ofräscht med flytningarna som samlas annars, tycker jag.
men herregud kvinnor, det verkar ju flöda ur fittorna på er! Jag byter när jag har duschat, och det brukar inte bli varje dag utan kanske varannan, var tredje beroende på om jag har svettats mycket eller blivit skitig på nåt annat sätt. Luktar minsann inte urk för det!