• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • ostarra

Minst 1 till 2 gånger per dag...

• Thalis
    sirisdotter skrev 2011-07-30 14:03:47 följande:
    Har jag också fått lära mig.   Går i klänning och kjol och vädrar på stan också  ibland.
    Oj,Oj hoppas att vinden aldrig hittar din klänning eller kjol när du går kommando
    Mamma till A, A, A och V.
  • Anonym

Tar nya vaje morgon och tar även nya efter att jag duschat även om jag duschar på eftermiddan. Så upp till två gånger/dag då tar jag nya underkläder. Tycker det känns fräschast så...

• Misery

Sover aldrig med trosor för då ska det vädras fick jag lära mig som liten och det kör jag med till mina döttrar med.

• Anonym (varje dag!)

varje morgon byter jag!! jag duchar innan jag går och lägger mig och sover utan trosor så man vädrar...

• Dreams Never Ends

FYFAN VAD ÄCKLIGT att inte byta varje dag... jävla grottmänniskor!!!

• Dreams Never Ends
    Misery skrev 2011-07-30 14:53:30 följande:
    Sover aldrig med trosor för då ska det vädras fick jag lära mig som liten och det kör jag med till mina döttrar med.
    Små barn är det ju inte så viktigt att det ska vädras på, det är väl mer när man kommer i puberteten.
  • Thalis
    Dreams Never Ends skrev 2011-07-30 15:18:53 följande:
    FYFAN VAD ÄCKLIGT att inte byta varje dag... jävla grottmänniskor!!!
    Säg vad du känner!
    Hahahahaha
    Mamma till A, A, A och V.
  • Anonym (Hmmm)
    E3mz skrev 2011-07-30 10:57:08 följande:
    Ofta man byter varje dag.. då hamnar ju alla i tvätten då finns det ju inga kvar :S
    Varje dag e överdrivet tkr jag. Att duscha varje dag är också överdrivet. Isf varannan dag eller var 3 dag
    Överdrivet att duscha och byta trosor varje dag!? Skaffa en tvål så kan du tvätta upp dom så har du rena.
    Börjar förstå varför männen tycker vissa tjejer är avtändande. Vem vill slicka en tjej som duschar var 3:e dag?

Jag duschar och byter varje dag.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)