• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • skypigeon

Beror på hur många gånger jag duschar på en dag...om jag tränat byter jag efter den duschen också förståss...minst en gång om dan! Hur man kan gå med samma trosor mer än 1 dygn är för mig helt obegripligt! URRRKK!!

• Dreams Never Ends
    Anonym (Hmmm) skrev 2011-07-30 15:21:29 följande:
    Överdrivet att duscha och byta trosor varje dag!? Skaffa en tvål så kan du tvätta upp dom så har du rena.
    Börjar förstå varför männen tycker vissa tjejer är avtändande. Vem vill slicka en tjej som duschar var 3:e dag?

Jag duschar och byter varje dag.
    Exakt... vem vill slicka en tjej som duschar ens varannan dag.... även om han inte duschar kroppen varje dag så tvättar man väl för i h-vete underlivet varje dag MINST iaf? Stackars dessa tjejers män... Jag lider verkligen med dom!
  • sirisdotter
    Thalis skrev 2011-07-30 14:32:28 följande:
    Oj,Oj hoppas att vinden aldrig hittar din klänning eller kjol när du går kommando
    Gå kommando -  vad är det? 

Nja,  jag menar inte kortkort....
  • Anonym

FY FAN rent ut sagt, att inte byta varje dag!! Kräks

• Loreena

Alltså... jag förstår inte vitsen med att gå med samma underkläder flera dagar i rad - det tar ju ingen plats alls i tvätten! Bara att ha ett lager med trosor i garderoben. Det kostar ju inte många kronor! Snålt och ofräscht säger jag! Strumpor och trosor ska bytas minst en gång om dagen!

• Ejin

varje dag såklart. Eller två gånger om dagen om man duschar under dagen. Usch va äckligt att ha samma trosor två till tre dagar. Helt vidirigt alltså. tur man inte är era män och ska dyka innaför dom.

• Thalis
    sirisdotter skrev 2011-07-30 15:28:33 följande:
    Gå kommando -  vad är det? 

Nja,  jag menar inte kortkort....
    Att vara utan underkläder redo for some action
    Mamma till A, A, A och V.
  • Anonym (hit)

jag fattar inte varför i Sverige inte finns bidet. Det är hur bekvämt som helst när man t. ex. har mens o behöver tvätta där nere fl ggr om dan. Hatar att man ska hela tiden hoppa in i duschen. Trååååkigt.

• Dreams Never Ends
    Anonym (hit) skrev 2011-07-30 15:33:42 följande:
    jag fattar inte varför i Sverige inte finns bidet. Det är hur bekvämt som helst när man t. ex. har mens o behöver tvätta där nere fl ggr om dan. Hatar att man ska hela tiden hoppa in i duschen. Trååååkigt.
    Exakt... Men Sverige är ju som sagt lite efter ;) i Findland har dom handdusch vid toan, i turkiet, I Thailand, I Usa och måååånga andra länder. Men Sverige är ju inte direkt känt för att sköta underlivshygien så bra.
  • Dreams Never Ends
    Dreams Never Ends skrev 2011-07-30 15:46:42 följande:
    Exakt... Men Sverige är ju som sagt lite efter ;) i Findland har dom handdusch vid toan, i turkiet, I Thailand, I Usa och måååånga andra länder. Men Sverige är ju inte direkt känt för att sköta underlivshygien så bra.
    Finland*
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)