Aprilbebis 2012
Hej tjejer! Hur e det med sexlusten!? Här är den som bortblåst. Finns ingenstans.
Jätte tråkigt
Hej tjejer! Hur e det med sexlusten!? Här är den som bortblåst. Finns ingenstans.
Jätte tråkigt
Älskade T hoppas det lilla knytet stannar kvar!
Jag har me haft jätte ont i magen i mellan åt men inga blödningar. Hoppas det inte är något fel. Kramar
Usch va tråkigt. Hoppas allt kommer ut, och att du mår bättre snart.
Styrkekramar till dig
Oj vilken resa det blev, hoppas du får va hemma och mysa med familjen nu och bara tänka på er
Ja det där med kläder e ju så kul.
Vi hade köpt lite i strl 50 men ut kom en pojke på 56 cm så pyjamasen med fötter fick vi klippa i sönder
Nu dom sista dagarna har jag känt mig väldigt ogravid, och idag har jag ont i ena äggstocken speciellt när jag hostar.
Ja det är säkert så. Jag har inte gjort nått vul eller ul alls, man vill ju veta om där verkligen är någon bebis eller allt är inbillning. Men man får ju vänta och se. Hoppas vi får lyssna på hjärtljuden på inskrivningen.
Jag köpte samma storlek som jag har i vanliga fall på mamma. Byxorna.
Tycker det e bra och prova så modellen känns bra. Tyvärr är det inte så många som har mamma kläder. Här är det bara hm som har så det får bli deras. Jag vågar inte beställa.
Jag har fått jätte ont i höger äggstock eller där vid i alla fall. Det gör mega ont när jag sätter mig ner. Sitter jag sen en stund så värker det bara lite grann. Reser jag mig
Så stramar det till och börjar göra ont men sen släpper det efter typ 10 minuter. Sen kommer det igen när jag sätter mig.
Behöver jag va orolig eller!?
Ja jag har känt så kallad växt värk och att ligamenten drar. Men detta känns som en kniv körs in i magen. Men jag avvaktar väl och ser. Ska jobba ett par timmar till sen ska jag hem o lägga mig på soffan.
Jag är i v 13 och har också gått ner 1-2kg.
Har varit illamående men aldrig spytt peppar peppar.
Med sonen hade jag gått upp 4 kg vid denna tiden.