• Thelma08

Aprilbebis 2012

Jag har läst att äter man en kiwi varje morgon skulle man hålla mage och tarmar i trim
    Om det fingerar vet jag inte men det e värt och prova ju

• Thelma08

Hej alla fina mammor
    Har ni mycket yrsel?
    Jag blir yr flera gånger om dan ibland så det svartnar för ögonen och huvudet håller på och sprängas.
    Ringde mvc nu och bm skulle ringa upp.
    Har haft detta den i vecka 8 e i v 10 nu.

• Thelma08

Hej alla fina mammor
    Har ni mycket yrsel?
    Jag blir yr flera gånger om dan ibland så det svartnar för ögonen och huvudet håller på och sprängas.
    Ringde mvc nu och bm skulle ringa upp.
    Har haft detta den i vecka 8 e i v 10 nu.

• Thelma08

Jag fick inte inskrivning för än v 14. Nej håller med dig juskus att det e inte lika bra ordning denna gången som förra. Men sen e min son 2,5 så dom har ju hunnit ändra lite.
    Ja jag tror det e järn värdet som e dåligt. Har haft mycket problem med det sen förra graviditeten låg på ett hb på 88 flera månader efter förra förlossningen.
    Så jag blir ju inte förvånad.

• Thelma08

Idag har det varit en lång dag vår son har opererats så vi har suttit 8 timmar på sjukhuset. Jag åt en kiwi i morse och ett päron till lunch, det va vad jag fick i mig. När jag sitter med sonen och pratar med en sköterska så blir jag helt kallsvettig och det susar i öronen... Sen svimmar jag en stund men jag va ju på rätt plats. Sen låg vi i varsin säng och sambon/pappan f

• Thelma08

Fick sitta på en liten stol nu mår vi bra allihopa men som det kan bli

• Thelma08

Han op för ljumskbråck och ena testiklen togs ner i pungen.

• Thelma08

JohannaB jag hade nog gjort ul själv. Man får ju hoppas på att allt ska se bra ut.
    Det kommer bli mysigt att se sin lilla böna
    Men gör det som känns bäst för dig!

• Thelma08

Usch förstår din oro vicki 83.
    Men som sagt så e det väldigt vanligt. Men du gör rätt i och ringa imorgon.

Själv har jag precis varit på min dans träning och jag blev andfådd redan innan vi började får väl göra det officiellt nästa vecka så dom inte undrar varför jag flåsar som en häst

Mitt illamående kommer och går fortfarande
    Hoppas det släpper helt snart.

Svar på tråden Aprilbebis 2012