Aprilbebis 2012
tack för dom uppmuntrande orden =)
Ja RUL har vi den 24 nov så hoppas det går fort till dess...
Vi har en "liten" flytt också som vi ska hinna med innan det. har köpt hus så vi har ju och göra så vi fördriver tiden. =)
tack för dom uppmuntrande orden =)
Ja RUL har vi den 24 nov så hoppas det går fort till dess...
Vi har en "liten" flytt också som vi ska hinna med innan det. har köpt hus så vi har ju och göra så vi fördriver tiden. =)
Japp det blir det
det blir totalrenovering
mycket inredning (och mycket jobb)
Jag kände inte mitt första barn förrän i v 20-22 eller fattade inte att det va barnet som rörde sig för än då...
Nu har jag sen en vecka tillbaka känt små rörelser och e nu i v 16
...
Den enorma tröttheten e ju helt sjukt... Jag e egen företagare och jobbar 10-12 timmar 4 dagar i veckan + var annan lördag ca 5 timmar... Sen ska vi flytta om 2 helger så mycket mer än jobb och packning blir det inte... Så ibland har jag så dåligt samvete för vår son på snart 3 som inte ser sin mamma mer än på morgonen och på helgen...
men det vänder väl snart...
Trevlig helg på er alla!!!
Hej hej jag har också märkt av att jag lätt läcker lite vid tex nysningar... Hade inte det vid eller efter förra förlossningen heller.
Jag gör några extra knip övningar men vet i tusan om det hjälper.
Jag har en annan liten fråga ang magarna
Jag har lite bebis mage längst ner.en lägger jag mig ner så försvinner den helt.
Hur har ni andra det? Syns er när ni ligger ner med eller!?
var här inte någon i denna tråden som också hade en sköldkörtel sjukdom??
Jag har fårr reda på idag att jag hade lågt TSH vädre vad det nu kommer innebära.
kanske någon som vet nått mer om det!?
Längtar efter 3
Nej dom pratar i nattmössan och vet ingenting. Prover som jag tog för en vecka sedan e bara puts väck... Och bm hade stängt idag... Konstigt att man själv behöver va så på dom för att dom ska kolla det.
okej tack för lite lugnande svar =) jag har nämligen hört att det kan påverka bebisen och mig så klart... men e det bara mig det påverkar så kan jag ju låta det va tills dom bestämmt sig för vad som kommer hända..
Tack!!
Ja jag får fortsätta ringa imorgon
mitt t4 fritt va 15 så det låg ju bra
Men mina trak och ett annat värde jag tig efter åt har inte blivit analyserade dom va på villovägar sa dom...
Men jag ska ringa bm imorgon och begära en ordentlig koll och förklaring.
Tack för er info.
Jag hade med mycket svampinfektioner både innan och nu i början av grav. Under första trimester fick man använda variationer illa fall. Sen vet jag inte. Jag körde den med bara 1 vagiator det kändes bättre än att köra in 3 st och det va samma effekt. Efter det va jag bra. Finns inget jävligare än att ha svamp i underlivet.
Hoppas det blir bättre.!
Jag hörde att man skulle badda med äppelcidervinäger så det stillade det lite, jag gjorde det och det sved satan men efteråt så va det skönt.