• Thelma08

Aprilbebis 2012

Här har magen me börjat puta lite

Är det någon mer än jag som har fruktansvärt ont i magen i mellan åt!?
    Det har hållt på nu sen i fredags och gjort
    riktigt ont i mellan åt. Ska till bm på fredag för inskrivning så får väl höra med henne då.

• Thelma08

Ååå jag går på moln idag. Va på inskrivning idag och fick lyssna på Lill*ns hjärtljud

• Thelma08

Nej det va samma bm som jag hade till sonen och hon sa att hon "fick" inte göra det egentligen för att man blev orolig om man inte hittade det. Men det bultade på så fint

• Thelma08

Ja det va en liten sak ser ut som samma sak man gör ul med men den har bara en högtalare ingen skärm. Tror det kallad typ doppler.

• Thelma08

Jag har också känt lite fladder längtar så till det blir riktiga buffar.

• Thelma08

Loppan79
    Jag äter inte levaxin men jag har struma.
    Det jag har fattat det som är att dom kommer kolla våra värden oftare. Ligger bara värdena bra så kommer bebisen må bra och växa som den ska. Lite drygt att bli tappad på så mycket blod bara. Jag svimmade på inskrivningen då dom tog 8-9 rör.
    Men bara bebisen mår bra.

• Thelma08

Åå va tråkigt loppan79 beklagar verkligen!
    Skickar styrkekramar

• Thelma08

Å fy vaknade och va helt genomsvettig... Drömde att jag började blöda och fick åka in till gynakuten men sen vaknade jag...
    Att man kan ha sånna verklighets trogna drömmar e helt sjukt...
    Nej nu ska vi bege oss till dagis och jobb!
    Ha en trevlig måndag på er!!!

• Thelma08

Åå vilken lycka Loppan va härligt att höra!!!

• Thelma08

Jag har varit rätt lugn denna grav fram till nu, nu snurrar det i huvudet på mig att man kan inte ha varit gravid 2 gånger utan missfall och få 2 fina barn...
    Brukar man inte alltid ha nått missfall!?
    E nu i v 16 men ändå nojig för missfall nu...

Svar på tråden Aprilbebis 2012