• Thelma08

Aprilbebis 2012

Loppan 79
    Okej. Kommer du ihåg va ditt värde låg på?
    Jag ska till läkare nu den 14 så får vi väl se vad han säger. Jag medicinerar ju inte alls för min struma men sköterskan sa att det behövs nog nu. Mitt TSH låg på 0,25.

• Thelma08

Vi har ul den 24/11 så du e inte ensam kvar

• Thelma08

Usch stackare som har fått halsbränna redan. Peppar peppar har inte jag fått ännu. När jag väntade sonen höll jag på och dö av halsbränna.
    Va bra att där finns tuggtabletter när jag väntade sonen som är 3 år i jan så fanns där bara flytande som man fick ta som gravid och det smakade ju uppvispad tandkräm.

• Thelma08

Evli jag har med en konstig känsla när jag går o kissa känns precis som att man inte kan tömma allt.
    Känns tungt på nåt vis.

Vet inte om det e så du känner.

• Thelma08

Ja jag vet inte riktigt vad det kan bero på, kan inte komma ihåg att jag hade så när jag vänta sonen.
    Men så länge det inte gör "ont" eller svider så e det nog ingen fara.
    Nu e det ju mest obehagligt ju.

• Thelma08

Åå va kul med lyckade RUL
    Själv e man lite nervös vi har vårt om en vecka och hoppas allt är bra.

• Thelma08

Då var det dax för ul imorgon ska bli spännande att för första gången se vem som bor i magen

Jag tycker det är sjukt att man kan tänka sig göra abort om könet på barnet inte är det man "önskar"
    Jag vill så gärna att det är en liten flicka i magen, MEN jag tar hellre en frisk pojke än en sjuk flicka.
    Hoppas ni förstår mig rätt nu.

Friska barn är väl ändå huvudsaken...!?

• Thelma08

Ul idag kl 9. Börjar bli lite nervös nu. Hoppas allt ser bra ut.
    Jag drömde i natt att det va tvillingar
    Är även spådd till att det ska va två flickor.
    Får väl se om vi får en smärre chock eller inte.
    Uppdaterar senare

• Thelma08

Nu har vi varit och sett vår lille vän blev flyttad 14 dagar så istället för 19+0 idag så blev det 17+0
    Och allt såg bra ut

• Thelma08

Tokstolla visst är det härligt att ha fått bekräftat att allt är bra med de små. Vi väntar också en pojke till
    Vi blev dock flyttade 14 dagar på "fel" håll
    Men huvudsaken e att det kommer ut en bebis om ett tag
    Jag njuter för varje sekund jag är gravid för jag vet att detta är sista gången för oss. Så jag får njuta 14 dagar längre nu kanske :-P

Svar på tråden Aprilbebis 2012