• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Simpan

Tokstolla; bra att du påminde om stödstrumpor. Har inte tänkt den tanken ännu. Jag vet det där med vätskan, lite otäckt. Men jag får ju 3-4 liter dropp/dag och idag var det inga uttorkningsvärden längre. Vilket är bra!

• Tokstolla
    Simpan skrev 2011-08-29 16:36:23 följande:
    Tokstolla; bra att du påminde om stödstrumpor. Har inte tänkt den tanken ännu. Jag vet det där med vätskan, lite otäckt. Men jag får ju 3-4 liter dropp/dag och idag var det inga uttorkningsvärden längre. Vilket är bra!
    Åh, men vad bra att du får dropp! =)

Ja, det finns ju riktigt snygga stödstrumpor att få tag på numera- inte bara apotekets tråkiga svarta, blå, vita och hud.  
  • chiqita

Det där med att berätta eller inte. Vår dotter är ju strax över 2 och hon förstår inte varför mamma är så tråkig numer och alltid mår illa.. Hon är så söt och försöker krama och pussa så mamma ska bli glad igen..

I tillägg har hon blivit extra mammig och det gör ju inte saken lättare.. Om vi skulle berätta betvivlar jag att hon skulle förstå ändå, och eftersom vi vet att det finns en risk att mkp är dåligt och att det i så fall blir en sen abort, som jag absolut inte tror att hon skulle förstå, har vi bestämt att vänta.

• vicki 83

på vilken dag plussade ni?asså hur långt innan eller efter bim?
    Plussade 8 dagar innan bim..trodde inte de kunde ge utsalg så tidigt!

• Längtan efter 3

Va konstig man är!!!! Jag är hungrig OCH sugen....
    Men jag är inte sugen på något... och jag vill/kan inte äta.

• Charlie85

Jag plussa på BMI + 10-14 har inte så stor koll på hur lång cykel ja har.. Men efter två veckor va jag ganska säker på att den va sen iaf :)
    Har ni alla planerat att skaffa barn? För oss kom de lite som en chock, Har kopparspiral nämligen.. Efter lite övervägande så bestämde vi oss för att behålla iaf:) känns otroligt underbart. Jag har en dotter sedan tidigare, (hon blir 5 i början av januari) men för min sambo så blir de en ny upplevele..

• liinaH

Ny här!
    men efter tre negativa , har jag nu fått två possitiva test !
    enligt mina beräkningar borde jag vara i vecka sju nu ..BF mellan 22-24 april.
    kul att läsa hur alla andra känner sig, och att man inte är ensam :) ..

• liinaH
    vicki 83 skrev 2011-08-29 19:05:11 följande:
    på vilken dag plussade ni?asså hur långt innan eller efter bim?
    Plussade 8 dagar innan bim..trodde inte de kunde ge utsalg så tidigt!
    oj, det va tidigt !
    jag testade mig bim - 1 , bim + 3 , bim + 5 och fick neg..
    men nu bim + 10 och 12 är det ett plus, är det konstigt ?
Svar på tråden Aprilbebis 2012