Kaosmamma skrev 2011-08-28 21:59:14 följande:
Oj. Jag har inte behövt uppge nummer. Konstigt! Ja sträckningarna känns! Tack så mycket, hoppas vi alla får må någerlunda, men alla krämpor är värt det som kommer och det har jag verkligen fått uppleva själv, på gott och ont. Hihi ja tänk om ;) min mamma har ju en tvillingbror så kanske inte helt omöjligt. Spelade i ett tjejband för övrigt som hette big fat mama ;) blir passande då höhö
nej, man behöver inte uppge sitt nummer, men när man accepterar 'användaravtalet' så står det även listat vilken 'behörighet' programmet får tillgång till och på några står det då även Telefonsamtal.
("
Tillåter att appen kommer åt enhetens telefonfunktioner. Appar med den här behörigheten kan identifiera telefonens telefonnummer och serienummer, om ett samtal pågår, numret som samtalet är kopplat till med mera." Ja, jag vet, jag kanske är onödigt nojig?)
aha, tvillingar i släkten - då finns ju absolut chans till det!! men man brukar väl ofta säga att det 'hoppar över en generation'? du ser, du kände på dig att du skulle bli en big mama redan då! som sagt, känns tryggt för oss andra att ha dig med i tråden