• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • chiqita

Tokstolla: tack

Storebror: inte som en kniv men av och till har det huggit till en del. Känns om jag nyser och så... Men gör det så ont skulle jag nog ringt och rådfrågat vårdguiden eller bm...

Simpan: stor kram till dig!!!

I morrn har vi första förberedande besöket för mkp, med andra ord UL och jag är så spänd på hur det ser ut där inne och hur stor lilla ärtan är Håll gärna tummarna för mig då

• NINACRT

Inatt har jag haft magont!! suttit på toa flera gånger... :S nu är jag trött, och lite illamående... =((

• Lazyass
    mamma2kids skrev 2011-08-30 11:20:38 följande:
    fick tid för inskrivning redan nu på torsdag,tidigt,menar bara v,8 ju.ni andra när ska ni?
    Fick tid nästa fredag. Är då i vecka 10. Helt okej tid tycker jag, varken för tidigt eller särskilt sent. Jag mår jävulskt illa idag, tror detta är värsta veckan hittills. Var på apoteket och köpte såna där illamåendearmband, men vete tusan om dom hjälper så mycket. tycker dom är svåra att placera rätt.

Hoppas ni andra mår lite bättre snart också. Och till er som mår toppen, guuuuud så avis jag är på det.
  • NINACRT
    Längtan efter 3 skrev 2011-08-29 19:33:34 följande:
    Va konstig man är!!!! Jag är hungrig OCH sugen....
    Men jag är inte sugen på något... och jag vill/kan inte äta.
    jag känner likadant!
  • mamma2kids

armbanden e bara s*it.postafen kan man ju glömma behöver inte mer trötthet direkt,jag e helt döö alltså,ögonlocken vöger 10kg hela tiden jäääsp

• Angiiee

Fråga!

Hur många har sex nu efter dom plussat? Gökar på som vanligt eller mer sällan, inte alls. Oskyldig

Kan ju säga att jag själv väntar till efter v.13 eftersom jag förknippar mitt förra missfall med sex.

• chiqita

Angiiee: haha sex är så inte tänkbart nu med tanke på hur jag mår så... Nope, inget gökande här inte

• storebrorM

Ja jag får nog ta kontakt med dem :S Har haft cystor tidigare så man är lite nojjig!

Här har de inte blivit något mer sexande sedan plussen.. Orken finns inte! :(

Jag har redan varit på mitt första besök hos BM va de redan v 6 :S

• emeilee

Vi har mindre sex nu än tidigare men det är inte helt uteslutet. Anledningen till att det är mindre är för att min lust försvunnit och jag är dödstrött hela tiden.. :/

En annan sak, ngn som har fått mer genomskinliga flytningar? Ibland får jag så det känns som om det ska gå genom byxorna och vissa dagar knappt ingenting. Himla lustigt eller?

Svar på tråden Aprilbebis 2012