• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Kaosmamma

Simpan: tänker på dig! Det är värt allt slit. Stor kram från en som varit i samma båt

• Milljor
    liinaH skrev 2011-08-29 19:45:31 följande:
    oj, det va tidigt !
    jag testade mig bim - 1 , bim + 3 , bim + 5 och fick neg..
    men nu bim + 10 och 12 är det ett plus, är det konstigt ?
    Jag plussade en vecka efter BIM....men lite svårt at säga för jag blevgrabid direkt efter ett MF.....så plusset kom lite som en chock men ack så välkommet!
  • Milljor
    ÄlskadeT skrev 2011-08-29 21:55:35 följande:
    Idag har jag bokat tid till barnmorskan. Ska på inskrivning den 20 september.
    Även fått tid till KUB. Här erbjuds det från 33-års ålder och jag har fyllt 33 i år. Dags för det den 18/10.

Ska någon annan göra KUB?
    jaghar har inskrivning 22/9 och JA vi gör KUB tid bokat den 7/10.....är också 33 och känner att det är rätt beslut att göra det!
  • Milljor
    ÄlskadeT skrev 2011-08-29 22:29:26 följande:
    Är MKP mer tillförlitligt än fostervattensprov? Mindre risk för missfall?
    Bra fråga, det vill jag också veta om ngn har koll på det....
  • Milljor
    Simpan skrev 2011-08-30 09:29:07 följande:
    Nu har ronden varit .. Mera dropp. Gått ner ett halv kilo till. .. känns hopplöst just nu. Det känns som att man aldrig kommer härifrån jag som älskar mat!!!
    Men vännen....att det inte vänder för dig!!!! Fortsätt kämpa det kommer vända för eller senare. Stor kram
  • Lazyass
    Simpan skrev 2011-08-30 09:29:07 följande:
    Nu har ronden varit .. Mera dropp. Gått ner ett halv kilo till. .. känns hopplöst just nu. Det känns som att man aldrig kommer härifrån jag som älskar mat!!!
    Förstår att det känns hopplöst, men rätt vad det är så är du hemma igen och mår bra. Och bara en liten stund efter det så har vi alla våra barn i famnen. Det känns som att tiden gå långsamt men när man tänker efter så går det egentligen ganska fort =)) Håll modet uppe!
  • storebrorM

Någon som har ont uppe i äggstockarna? Känns som någon sticker in en kniv och vrider om :S Känns nästan som när jag hade cysta :S Är i v 6... :S

• mamma2kids

jooo hela vägen från äggstock och ner. känns hårt/svullet också .har haft ont alltid på högersida genom hela graviditeterna innan.så väntar på den ensidiga värken nu också.v.8.

• mamma2kids

fick tid för inskrivning redan nu på torsdag,tidigt,menar bara v,8 ju.ni andra när ska ni?

Svar på tråden Aprilbebis 2012