• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Milljor
    jensan1 skrev 2011-08-26 18:03:48 följande:
    Nej nej. här är en till.

Var på vul idag, blev flyttad från 6+0 till 5+1, sen har det bara spökat i min hjärna om att det är fel på embryot och att det inte växer som det ska och att jag kommer få missfall.....Rynkar på näsan
    Kan inte alls få det att stämma och isåfall plussade jag på äl+5 typ...

Men i övrigt såg allt normalt ut för 5+1 men jag fick ett vul till den 8/9 för att kolla så att allt är ok. Det kändes bra och läkaren lyssnade verkligen på vad jag sa.
    Nästa fredag, den 2/9 är det inskrivning så då får jag väl tillfälle att älta mina tankar och min oro hos BM istället.
    Måtte det här bara gå väl!
    Idag är jag snortrött och lite illamående. Har massor med växtvärk, det är nästan lite obehagligt, men det känns iaf inte som mensvärk.

Så nä, ni är inte ensamma med att nojja! :)
    Åh förstår din oro att bli tillbaka flyttad, men det är säkert ingen fara och allt är säkert precis som det ska. Skönt att de tog din oro på allvar och att du får komma på extar vul!!!!
    Vad tidigt du har inskrivning lyllo dig :)
  • Milljor
    Simpan skrev 2011-08-26 21:53:13 följande:
    Hej tjejer! Idag har jag blivit sämre med illamående o kräkningar och knappt orkat gå inne i lägenheten. Blivit yr o Nästan svimmat. Så jag har tillbringat kvällen på akuten, och nu har jag blivit inlagd. Ska få tre liter dropp till att börja med. Så kanske jag kommer igång igen.
    Tur att man har lite sällskap i form av iphonen
    Hoppas du mår bättre nu!!!!!
  • Milljor
    klemma skrev 2011-08-29 08:27:51 följande:
    Jaha, då börjar det närma sig... Imorgon är det dags för VUL igen för att se om där är något där inne!! Längtar och fasar på samma gång!! Sist kunde dom ju inte se någon liten knodd och "blåsan" var mindre än den borde vara för sin vecka. Blev tillbakaflyttad 11 dagar!! Känner på mig att allting är bra men jag är ändå skit nervös!!! Håll tummarna för mig i morgon så får vi se om jag kan fortsätta hänga här i denna tråden.

Ha en bra vecka allihopa!!
    Som vi håller tummarna!!!! Hoppas inneligt att det går bra!
  • Milljor

Härligt med så många aktiva i tråden!!!!! och oj så många av er verkar må :( hoppas ni hittar lite bra sätta att bemästra illamåendet. Jag mårlite småilla framoch tillbak tycker det räcker gått och väl, känner att jag inyte ska klaga när jag hör er.

TAck för tipsen på apparna domärnu nedladdade!!!!!  Går in i vecka 9 imorn......tiden segar sig frammen äntligen en ny vecka iaf!!!!!! 

• Maximumtaste

Milljor: visst är det skönt att hoppa in i ny vecka:) jag går in i v8 idag:)
    Första dagen på jobbet idag och det är tungt! Mår så illa.. Jag e ju van att slänga omkull mig när jag mår illa.. Jag försöker sätta mig så mycket jag kan.. Men ser illamåendet som en positiv sak så jag försöker att inte klaga för mycket;D.. Om en vecka nu ska vi in på vul igen och se om det fortfarande är två:) jag tror att det kommer vara en därinne:)

• Milljor
    Maximumtaste skrev 2011-08-29 09:12:04 följande:
    Milljor: visst är det skönt att hoppa in i ny vecka:) jag går in i v8 idag:)
    Första dagen på jobbet idag och det är tungt! Mår så illa.. Jag e ju van att slänga omkull mig när jag mår illa.. Jag försöker sätta mig så mycket jag kan.. Men ser illamåendet som en positiv sak så jag försöker att inte klaga för mycket;D.. Om en vecka nu ska vi in på vul igen och se om det fortfarande är två:) jag tror att det kommer vara en därinne:)
    J ny vecka är så himla underbart!!!!! Jaghar tänkt på dig mkt och funderat på om det kan vara en eller två där inne :) snart vet vi bara en vecka kvar!

Förstår att det måste var tufft på jobbet, är det ngn som vet där eller få du "smyga" med illamåendet? :) Ja se det positivt!!!!!! ja mår ju lite småilla till och från och blir lycklig varje gång det kommer hahaha

ja är lite nojjig nu och villså gärna på ett extar vul för att lugnamig ska nog ringa i veckan och försöka få till en tid!
  • hannisfashionista

Hallå tjejer! 

Ny vecka - underbart! Skrattande 

Hur mår ni? Jag mår aningen mer illa idag än vad jag tidigare mått... Går in i vecka sju imorgon.

Jag ska på inskrivning imorgon, vad är det man gör på första inskrivningen nu igen? Glad 

• Maximumtaste

Milljor: det är några st som vet om:) tänker inte berätta för dem andra som inte vet om.. Dem får väl se magen som bara blir större och större hehe.. Chefen vet faktisk men hon säger inte till nån:)
    Ja det ska bli så spännande att se hur det står till därinne:) va ju i början på v6 sist och då va det ju bara en liten prick typ:) lär ha vuxit mycke nu:) hoppas jag.. Nojjig som man e.. Men illamåendet hoppas jag e ett tecken på att det är liv därinne iaf.. Och dem spända brösten och växtvärken som kommer då och då:) shit va jag nojjar mig nu då! Hehe

• Milljor

är det någon som fått finnar/kvisslor? Jag har inga eller väldigt lite finnar i vanliga fall....men nu har jag fått massa småfinnar i ansiktet och även på bröstet :( de går inte at kämma utan är mest som små små bölder. Känner mig riktigt ofräsch antar att det beror på alla hormoner...är det ngn som har bra tips? Jag peelar och smörjer mig....kanske ngn har tips på ngn mirakelkur :)

• Wööörmi

Jag har missat apparna??

Någon som vet några roliga till android?

Har bokat tid idag för inskrivning :)

Så spännande       

Svar på tråden Aprilbebis 2012