• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Angiiee
    vicki 83 skrev 2011-08-29 19:05:11 följande:
    på vilken dag plussade ni?asså hur långt innan eller efter bim?
    Plussade 8 dagar innan bim..trodde inte de kunde ge utsalg så tidigt!
    hade ägglossning den 3/8 , plussade 8/8 Solig

Går in i v.7 på ons, ringt för inskrivning, men den är inte försen om dryga 6 veckor Rynkar på näsan Allt går ju så långsamt nu mer!
  • Verra88

Jag går in i v7 imorgon haft halsbränna och sura uppstötningar hela dagen det och illamående är säääääämst med att vara gravid har tid hos MVC 29/9

• Floff

Jag ska träffa min BM redan imorgon! Ska bli spännande men samtidigt undrar jag varför jag får komma så tidigt, är ju bara i vecka 8. Med sonen fick jag komma första gången i typ vecka 13...

• Verra88

Ja väldigt underligt att det är så olika.

• storebrorM

Jag har redan varit på första träffen hos BM och har fått bokat nästa träff då de ska göras ett UL för att fastställa hur långt gången jag är! Snacka om att man längtar att dessa veckorna ska gå fort!

• ÄlskadeT

Idag har jag bokat tid till barnmorskan. Ska på inskrivning den 20 september.
    Även fått tid till KUB. Här erbjuds det från 33-års ålder och jag har fyllt 33 i år. Dags för det den 18/10.

Ska någon annan göra KUB?

• chiqita

ÄlskadeT: vi ska göra mkp (moderkaksprov) då vi har ökad risk för allvarligt kromosomfel. Är 34 år också så kanske ökar riskerna ytterligare med åldern också... Just den aspekten har jag faktiskt inte tänkt på... Hmm

• vicki 83
    ÄlskadeT skrev 2011-08-29 21:55:35 följande:
    Idag har jag bokat tid till barnmorskan. Ska på inskrivning den 20 september.
    Även fått tid till KUB. Här erbjuds det från 33-års ålder och jag har fyllt 33 i år. Dags för det den 18/10.

Ska någon annan göra KUB?
    vi kommer också boka tid för kub test, jag är 28 år men vill göra det ändå.vilka veckor är det man gör det?
  • ÄlskadeT
    vicki 83 skrev 2011-08-29 22:22:59 följande:
    vi kommer också boka tid för kub test, jag är 28 år men vill göra det ändå.vilka veckor är det man gör det?
    Jag kommer att vara i v. 13.
  • ÄlskadeT
    chiqita skrev 2011-08-29 22:19:00 följande:
    ÄlskadeT: vi ska göra mkp (moderkaksprov) då vi har ökad risk för allvarligt kromosomfel. Är 34 år också så kanske ökar riskerna ytterligare med åldern också... Just den aspekten har jag faktiskt inte tänkt på... Hmm
    Är MKP mer tillförlitligt än fostervattensprov? Mindre risk för missfall?
Svar på tråden Aprilbebis 2012