• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Tokstolla

Mitt illamående är inte heller att leka med men än så länge behåller jag maten =)
    Tröttheten är grym!
    Och min frossa! Herre*** vad jag fryser. Någon annan som lider av frossa? 

• chiqita

Slänger in ett tips till oss som spyr - borsta inte tänderna direkt efteråt. Det sliter mer på emaljen än det skyddar. Skölj i stället i tand/fluorskölj för att få bort den frätande magsyran..

• mamma2kids

Frös som en gris frams tills för nån dag sen gick in i v.8 igår.jag får världens illamående attacker som kommer huxflux,hände på coop nyss snabbt ut från affärn hehe

• Längtan efter 3
    Tokstolla skrev 2011-08-29 14:59:58 följande:
    Mitt illamående är inte heller att leka med men än så länge behåller jag maten =)
    Tröttheten är grym!
    Och min frossa! Herre*** vad jag fryser. Någon annan som lider av frossa? 
    Åh yes!!!! Fryser som fasen, blir liksom inte varm heller =( Massa kläder å filtar men inget hjälper.
    Tröttheten håller jag också med dig om. Jag är ingen rolig mamma för tillfället. Men det kommer ;)
    Vecka 8 är jag i...
  • Tokstolla
    Längtan efter 3 skrev 2011-08-29 15:25:51 följande:
    Åh yes!!!! Fryser som fasen, blir liksom inte varm heller =( Massa kläder å filtar men inget hjälper.
    Tröttheten håller jag också med dig om. Jag är ingen rolig mamma för tillfället. Men det kommer ;)
    Vecka 8 är jag i...
    Nä, jag har också ångest för min lille son som snart blir två år. Jag har ju gått från att ge honom all uppmärksamhet till att " jasså? gå till pappa"... 
  • Längtan efter 3
    Tokstolla skrev 2011-08-29 15:33:56 följande:
    Nä, jag har också ångest för min lille son som snart blir två år. Jag har ju gått från att ge honom all uppmärksamhet till att " jasså? gå till pappa"... 
    Men det är övergående!! Snart svettas vi istället ;) Tröttheten kommer väl finnas ett tag, men vi lär väl oss leva med den förhoppningsvis.
    Vi får kämpa på =)
  • mamma2kids

haha jaa villken ångest stackars barn,men på torsdag SKA jag till badhuset med dom så e de bara Fattar inte hur jag klarat av en 1åring och varit gravid med KRÄKNINGAR,nu är ju barnen ändå 6 och 7år.och kan mycket själv.och öndå så är det jobbigt pga TRÖTTHETEN först o främst sen illamåendet på det.

• Längtan efter 3
    mamma2kids skrev 2011-08-29 15:44:33 följande:
    haha jaa villken ångest stackars barn,men på torsdag SKA jag till badhuset med dom så e de bara Fattar inte hur jag klarat av en 1åring och varit gravid med KRÄKNINGAR,nu är ju barnen ändå 6 och 7år.och kan mycket själv.och öndå så är det jobbigt pga TRÖTTHETEN först o främst sen illamåendet på det.
    Mina är också stora och klarar sig själv. Men dom tycker ju att jag är tråkig =(
    "Mamma, varför är du alltid så trött?" Usch, stackare!!
    Har du berättat för dina barn än?
  • mamma2kids

jo de gjorde jag i v.5.tänkte att går det åt pipan så kommer dom undra varför man är nerbäddad i en vecka kanske 2.vill inte ljuga till barnen.har försökt förklara om riskerna att det kan gå fel.

Svar på tråden Aprilbebis 2012