• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Simpan

Måste bara delge, att jag tror det vänt! Druckit en kopp te och en halv kopp blåbärssoppa redan idag! Måste vara zofran (illamåendetabletter) som börjat verka. :) har hopp om framtiden nu!! Kanske får jag gå hem?!

• Milljor
    Simpan skrev 2011-08-31 09:19:31 följande:
    Måste bara delge, att jag tror det vänt! Druckit en kopp te och en halv kopp blåbärssoppa redan idag! Måste vara zofran (illamåendetabletter) som börjat verka. :) har hopp om framtiden nu!! Kanske får jag gå hem?!
    Åh härligt Simpan!!!!! Är så glad för din skull hoppas det håller i sig.  Hihi måste berätta...pratde med mamma igår och berättade om dig :) hur du mådde och att jag tyckte synd om dig osv....mamma frågade hur jag kände dig.....ehhhh det gör jag inte sa jag :) Lite kul att man pratar om folk som man inte känner..jajaja ni förstår säkert hur jag menar :) Ni finns ju på riktigt liksommen ändå inte....svammel svammel hoppas ni förstår mig...
  • Lazyass

Fy vad jag är sjuk, har sån otrolig hosta som smakar blod. Och täppt i näsan så jag inte kan andas. Men ingen feber(?) Har ring 1177, dom säger bara att jag ska gå till vc. Och då får jag väl bara ett skitrecept på nn hostmedicin som inte hjälper. Ni får ursäkta min krassa syn på  vc men det är så det har varit de senaste gångerna.

• Lazyass
    Simpan skrev 2011-08-31 09:19:31 följande:
    Härligt härligt!!! Håller tummarna för att det ska fortsätta i samma spår! Hoppas du får åka hem snart. Kram
  • Floff

Humm... Idag när jag var på toa fick jag en brunaktig flytning, lite som det brukar se ut precis innan mensen kommer. Vet att det kan förekomma utan att det är något fel men blir såklart ändå lite orolig När jag väntade sonen hade jag inga sånna problem alls... Vad tror ni, bör man kolla upp det eller avvakta?

• Simpan

Floff; det är säkert ingen fara! Jag har haft småblödningar med mina söner, och även lite denna gång. Så länge det inte gör ont och störtblöder. Hoppas att det håller sig där! Försök att inte oroa dig ! Förstår att det inte är så lätt dock. Stor kram till dig!

Milijor; haha! :) man känner inte varann men gör det ändå på nåt sätt ;)

• Simpan

Förresten blev det ingen hemgång idag. Kanske i morgon om jag har tur. Har fortfarande uttorkningsvärden i urinen.

• vicki 83

gud nu har illamåendet slått till ordentligt!!
    Jobbade hela helgen och det var fruktansvärt..jobbar natt så vi gör 10 timmars pass, fick gå och kräkas några gånger:(
    Trodde aldrig nätterna skulle ta slut..så lmycket att göra att vi hann sitta 40 min av de 10 timmarna..
    så nu är jag ledig en vecka så skönt!!Hade tänkt jag skulle verkligen ta igen mig nu i veckan när min 4 åring är på dagis några dagar...men icke,han fick svinkoppor och får vara hemma från dagis,så ingen vila här inte!!
    Känner mig helt slut!
    usch vilket negativt inlägg,var bara tvungen att skriva av mig!

• ÄlskadeT

Varit på återbesök på KK idag.

Nu är alla misstankar om utomkveds borta! :) Läkaren kunde till och med se antydan till hjärtslag!

• Maximumtaste

Hallo tjejer:) idag har jag en rätt ok dag:) mådde rätt illa på fm nu på jobbet men har nyss ätit så det e lugnt nu.. Åt rätt sent igår kväll och jag märker att när jag äter sent så mår jag inte lika illa på morgonen innan jobbet.
    Min mage har börjat krångla.. Jättetrög är den.. Och den ständiga tröttheten:) men man ska väl inte klaga, många som mår fruktansvärt dåligt verkar det som! Hoppas ni blir att må bättre snart!

Svar på tråden Aprilbebis 2012