• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Milljor
    klemma skrev 2011-08-31 08:20:56 följande:
    Vill bara berätta att igår var det äntligen dags för VUL nr 2. Skitnervös hela dagen! Jag hann knappt komma upp i stolen förrän vi fick se vår villa räka :) Tickande hjärta och allt :) Läkaren tyckte det var lite konstigt att dom inte kunde se något förra veckan. Han flyttade tillbaka mig i stort sätt till ursprungsdatumet. Nu är vi i v 7+2, beräknad BF 16/4 :) Många smilys, men jag är så lycklig just nu!! Nu ska jag bara njuta av graviditeten och inte oroa mig mer!! (ska försöka i alla fall)

Ha det bra så länge och lycka till!!
    Åh underbart fantastiskt härligt! Stort grattis och helt rätt inställning NJUT NU!!!!!!
  • Tokstolla
    AnnC skrev 2011-08-31 07:50:14 följande:
    Tokstolla: jag har inte skrivit här förut men läser i tråden då jag också har Bf i april. Det var precis samma för mig, i lördags på 6+5 försvann alla mina symptom! Blev så klart jätteorolig och fick komma till gynakuten i måndags, allt såg fint ut och hjärtat slog. Är fortfarande orolig då det känns konstigt att allt bara försvann. Ring mvc/gyn och be att få kolla om du är orolig! Det ser säkert bra ut för dig också
    Skäms Det kom tillbaka nu... På både gott och ont. 
    Jag har varit ganska flitig med mina seaband och möjligen att det är dom som hjälper mig så bra. *hoppas*
    För nu på morgonen hade jag inte på mig dom och nu när jag skulle klä på mig och göra mig redo så kände jag hur illamåendet bara knockade mig  helt. 

Skönt att du fick åka in och titta! =)

Själv ska jag nog titta när jag ska till min BM på inskrivning den 22e sep. På sätt och vis långt tills dess men samtidigt har jag precis börjat inskolning på förskolan med min lille son och känner att jag ändå inte "hinner" till ngt VUL på två veckor och då kan jag nästan vänta en vecka till trots allt. Kommer att vara 9+6 då så det känns ändå helt OK och då vet man att man gjort så många skräckveckor att det nästan är helt säkert.  =) 

Tack för att du delade med dig! =) 
  • Milljor
    Tokstolla skrev 2011-08-31 08:25:24 följande:
    Skäms Det kom tillbaka nu... På både gott och ont. 
    Jag har varit ganska flitig med mina seaband och möjligen att det är dom som hjälper mig så bra. *hoppas*
    För nu på morgonen hade jag inte på mig dom och nu när jag skulle klä på mig och göra mig redo så kände jag hur illamåendet bara knockade mig  helt. 

Skönt att du fick åka in och titta! =)

Själv ska jag nog titta när jag ska till min BM på inskrivning den 22e sep. På sätt och vis långt tills dess men samtidigt har jag precis börjat inskolning på förskolan med min lille son och känner att jag ändå inte "hinner" till ngt VUL på två veckor och då kan jag nästan vänta en vecka till trots allt. Kommer att vara 9+6 då så det känns ändå helt OK och då vet man att man gjort så många skräckveckor att det nästan är helt säkert.  =) 

Tack för att du delade med dig! =) 
    Kommer också ha inskrivning 22/9 men är i 11+2 då....olika tid det är med inskrivningen...
  • AnnC

Tokstolla: vad "skönt" att det kom tillbaka då :) ville dela med mig eftersom jag själv var helt hysterisk av oro i måndags och var helt säker på det värsta, men det gick ju bra ändå. Hoppas det går bra för oss resten av "skräckveckorna" :)

• Angiiee
    Milljor skrev 2011-08-31 08:35:31 följande:
    Kommer också ha inskrivning 22/9 men är i 11+2 då....olika tid det är med inskrivningen...
    Har med inskrivning 12+2 , fast den 7/10 .. lååååååååångt dit, bara en så 6 veckor -.-'
  • Milljor
    Angiiee skrev 2011-08-31 08:48:16 följande:
    Har med inskrivning 12+2 , fast den 7/10 .. lååååååååångt dit, bara en så 6 veckor -.-'
    ja visst känns det som en evighet.......fy fasen livet går ju på transoortsträcka dit....ingen annat känns likosm viktigt :)
  • Lazyass
    klemma skrev 2011-08-31 08:20:56 följande:
    Vill bara berätta att igår var det äntligen dags för VUL nr 2. Skitnervös hela dagen! Jag hann knappt komma upp i stolen förrän vi fick se vår villa räka :) Tickande hjärta och allt :) Läkaren tyckte det var lite konstigt att dom inte kunde se något förra veckan. Han flyttade tillbaka mig i stort sätt till ursprungsdatumet. Nu är vi i v 7+2, beräknad BF 16/4 :) Många smilys, men jag är så lycklig just nu!! Nu ska jag bara njuta av graviditeten och inte oroa mig mer!! (ska försöka i alla fall)

Ha det bra så länge och lycka till!!
    Vad skönt att allt såg bra ut! Vilken lättnad för er. Man blir genast lite lättare när man inte behöver oroa sig =)
  • Angiiee
    Milljor skrev 2011-08-31 09:12:50 följande:
    ja visst känns det som en evighet.......fy fasen livet går ju på transoortsträcka dit....ingen annat känns likosm viktigt :)
    Ne precis. Väntar man inte på ett under så går tiden skit snabbt, men nu, känns som att nån jävlas med en för att de ska gå sakta ^^
Svar på tråden Aprilbebis 2012