AnnC skrev 2011-08-31 07:50:14 följande:
Tokstolla: jag har inte skrivit här förut men läser i tråden då jag också har Bf i april. Det var precis samma för mig, i lördags på 6+5 försvann alla mina symptom! Blev så klart jätteorolig och fick komma till gynakuten i måndags, allt såg fint ut och hjärtat slog. Är fortfarande orolig då det känns konstigt att allt bara försvann. Ring mvc/gyn och be att få kolla om du är orolig! Det ser säkert bra ut för dig också

Det kom tillbaka nu...

På både gott och ont.
Jag har varit ganska flitig med mina seaband och möjligen att det är dom som hjälper mig så bra. *hoppas*
För nu på morgonen hade jag inte på mig dom och nu när jag skulle klä på mig och göra mig redo så kände jag hur illamåendet bara knockade mig helt.
Skönt att du fick åka in och titta! =)
Själv ska jag nog titta när jag ska till min BM på inskrivning den 22e sep. På sätt och vis långt tills dess men samtidigt har jag precis börjat inskolning på förskolan med min lille son och känner att jag ändå inte "hinner" till ngt VUL på två veckor och då kan jag nästan vänta en vecka till trots allt. Kommer att vara 9+6 då så det känns ändå helt OK och då vet man att man gjort så många skräckveckor att det nästan är helt säkert. =)
Tack för att du delade med dig! =)