• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Simpan

Vicki 83; jag förstår precis! Skönt att skriva av sig ju

Älskade T; Gud va skönt!!

• ÄlskadeT
    Maximumtaste skrev 2011-08-31 11:26:29 följande:
    ÄlskadeT: vad skönt! Hur långt gången är du?
    Jag är i vecka 5+6 ungefär.
    Tydligen ser man hjärtat slå från och med v. 6+0.
  • ÄlskadeT
    Floff skrev 2011-08-31 10:49:33 följande:
    Humm... Idag när jag var på toa fick jag en brunaktig flytning, lite som det brukar se ut precis innan mensen kommer. Vet att det kan förekomma utan att det är något fel men blir såklart ändå lite orolig När jag väntade sonen hade jag inga sånna problem alls... Vad tror ni, bör man kolla upp det eller avvakta?
    Med dottern hade jag bruna flytningar ett par gånger. Var inne på KK och kollade upp det, men det var ingen fara.
  • Milljor
    Humm... Idag när jag var på toa fick jag en brunaktig flytning, lite som det brukar se ut precis innan mensen kommer. Vet att det kan förekomma utan att det är något fel men blir såklart ändå lite orolig När jag väntade sonen hade jag inga sånna problem alls... Vad tror ni, bör man kolla upp det eller avvakta?
    Jag skulle ringa iaf....bätter en gång för mycket än en för lite
  • Floff

Tack för svaren! Mailade min BM så får vi se vad hon säger. Försöker att inte oroa mig

• Kaosmamma

Simpan: håller tummar att det blir bättre nu :) är det ketoner du har i urinet eller? Hoppas du kommer hem snart!! Kram!

• Tokstolla
    Jag hade brunaktiga och rödaktiga flytningar när jag väntade sonen och har det även denna gången. Just nu är det inget jag går och oroar mig jättemycket över även om jag hoppar till lite när jag ser färgade flytningar på pappret efter toabesöken. 
  • kendi

Jag va på inskrivningen idag hade högt blodsocker :(

hoppas att det bara var så idag ska på nytt besök nästa vecka och kolla det
    igen

• storebrorM
    Har precis varit inne på ett VUL, känns skönt att få bekrftat att allt stod rätt till, dock ännu inget hjärta (är bara i v6) han kunde se att allt stod rätt till dock har jag fått en ny cysta men den är ärtliten så förhoppningsvis försvinner den snart igen :D

Fick även bekräftat att anledningen till att jag ser ut som jag gör om magen är för att min livmoder ligger väldigt högt och framåt så det är inte konstigt att de syns så tydligt redan :)) Skönt att inte bara jag som inbillar mig :))
Svar på tråden Aprilbebis 2012