• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • kendi

Nej det va inte jag blodtycket var helt normalt men blodsockret låg på 9 men jag hade ätit och druckit juice precis innan så vi får se hur det ser ut nästa vecka

• Kaosmamma

Kendi: ok det var ju skönt, tänkte nej inte nåda grejerna. Ja sånt kan ju ge en tillfällig peak!! Jag hade problem med för lågt blodsocker fast det kom runt v 25 och då svimmade jag nästan, men låg redan på sjukhus så fick ju hjälp med detta och de hade koll. Men hoppas det var juicen!!

• Maximumtaste

Kendi: 9 i blodsocker efter du ätit tycker inte jag låter så högt ju:) låter normalt, el är jag helt ute och cyklar nu:)

• theres90

Hej, väntar andra barnet till 26 april 2012, inte läst igenom tråden men kanske okej om man hoppar in här? Har ni någon lista så man får se lite när ni har BF och om det är ert första, andra osv? :)

• kendi

Bm sa att upp till 8 är normalt så jätte högt har jag ju inte men får se hoppas inte det blir typ graviddiabetes elr nått sånt :/

• Kaosmamma

Kollade nätet, 8,7 var ok där jag läste men då var det på övre gränsen för att vara högt. Så 9 är ju lite högt då. Själv har jag tagit lergigan nu, börjar må illa.

• Milljor
    theres90 skrev 2011-08-31 13:16:42 följande:
    Hej, väntar andra barnet till 26 april 2012, inte läst igenom tråden men kanske okej om man hoppar in här? Har ni någon lista så man får se lite när ni har BF och om det är ert första, andra osv? :)
    välkommen :) Nä vi har nog ingen lista...*tänker efter*
  • Milljor

Det här med blodsocker.....när testas man för det på inskrivningen eller om du har särskilda skäl?

Svar på tråden Aprilbebis 2012