• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • chiqita

ÄlskadeT: härligt!

StorebrorM: å så skönt att det stod bra till. Vi får hoppas att läkaren hade rätt om cystan och att den försvinner snart

Idag har vi också varit på UL och fick se en liten "nalle" med tickande hjärta. Fick höra hjärtat också och titta länge på den lill*. Kändes så gott att se att där faktiskt växer något inne i magen! De gissade 8+2 och enligt sista mens är jag 8+3 så detta känns super!
    Moderkaksprov 20e sept och därefter upp till 4 v väntande.. Men just nu är jag bara lycklig, illamående men lycklig

• Milljor
    kendi skrev 2011-08-31 14:36:31 följande:
    På inskrivningen testade de för blodsockret
    TAck :) det är ju så mkt tester så svårt at tkomm aihåh vad som görs när.... :)
  • Milljor
    chiqita skrev 2011-08-31 14:40:01 följande:

StorebrorM: å så skönt att det stod bra till. Vi får hoppas att läkaren hade rätt om cystan och att den försvinner snart

Idag har vi också varit på UL och fick se en liten "nalle" med tickande hjärta. Fick höra hjärtat också och titta länge på den lill*. Kändes så gott att se att där faktiskt växer något inne i magen! De gissade 8+2 och enligt sista mens är jag 8+3 så detta känns super!
    Moderkaksprov 20e sept och därefter upp till 4 v väntande.. Men just nu är jag bara lycklig, illamående men lycklig
    Åh vad härligt!!!!!!! så underbart att se att allt ser bra och ett litet hjärta FANTASTISKT!
    Då är vi rätt lika..jag är 8+1 idag :)
  • LillaTjorven
    Milljor skrev 2011-08-31 14:33:21 följande:
    välkommen :) Nä vi har nog ingen lista...*tänker efter*
    nej ingen lista vad jag har sett och det är jag glad över. jag blir bara irriterad över att denna lista ska komma uppdaterad i var o varannat inlägg.. är nog att läsa igenom endå. :P
  • Milljor
    LillaTjorven skrev 2011-08-31 15:18:54 följande:
    nej ingen lista vad jag har sett och det är jag glad över. jag blir bara irriterad över att denna lista ska komma uppdaterad i var o varannat inlägg.. är nog att läsa igenom endå. :P
    Vi är ganska många här inne...viss mer eller mindre aktiva men alla är välkomna :)och alal är superstöttande och alla frågor är välkoman :)

Ja så tycker jag iaf....hoppas de andra håller med hihi
  • Theresee86

jag är beräknad 25 april.. vad har ni för symptom hittills??

• vicki 83
    Theresee86 skrev 2011-08-31 15:34:43 följande:
    jag är beräknad 25 april.. vad har ni för symptom hittills??
    jag är beräknad till 26 april och sen en vecka tillbaka är jag dunder illamående, nu har molväken avtagit lite,hade det fram tills förra veckan,nu kommer det bara då coh då och sen är jag så trött hela tiden!!Hur mår du själv?
  • vicki 83
    chiqita skrev 2011-08-31 14:40:01 följande:

åh så underbart!!!
    Jag hoppas så att jag får se ett litet hjärta när jag ska dit om 2 veckor!!!
    Är livrädd att läkaren ska säga att hon/hon inte ser nåt hjärta!
Svar på tråden Aprilbebis 2012