• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Lazyass

Har ni börjat känna av hormonerna än? Jag märker att jag är lite känsligare till att ta till gråten men i övrigt är det lugnt. Jag vet att det inte kommer dröja så länge innan helvetet är igång igen. Ser verkligen inte framemot det. Är uppriktigt sagt orolig för hur det kommer gå.

• Maximumtaste

Lazyass: jag känner av hormonerna mycket.. Kan bli jättegrinig på min sambo.. Gråter för minsta lilla.. Är riktigt hormonig vissa dagar hehe.. Det bästa är att lägga sig och sova när det är som värst:)

• Ereeka
    Maximumtaste skrev 2011-08-31 18:51:06 följande:
    Lazyass: jag känner av hormonerna mycket.. Kan bli jättegrinig på min sambo.. Gråter för minsta lilla.. Är riktigt hormonig vissa dagar hehe.. Det bästa är att lägga sig och sova när det är som värst:)
    Usch, jag är lika. Gråter nästan varje dag nu tror jag, bara över småsaker. Läskigt!
  • Lazyass

Jag blir verkligen Djävulen själv ett tag, hoppas jag kan kontrollera det bättre denna gång. Förvånad

• Tokstolla
    Lazyass skrev 2011-08-31 18:48:25 följande:
    Har ni börjat känna av hormonerna än? Jag märker att jag är lite känsligare till att ta till gråten men i övrigt är det lugnt. Jag vet att det inte kommer dröja så länge innan helvetet är igång igen. Ser verkligen inte framemot det. Är uppriktigt sagt orolig för hur det kommer gå.
    Jag började redan dag 10 efter ÄL att bete mig riktigt illa Skäms Jag vandrade mellan DemonOskyldig , Gråter i en och samma mening så fort jag tilltalade min man...  Skäms verkligen men samtidigt så skrattade vi åt mina hemska svajningar. Nu har det stabiliserats lite iaf. =)
  • silvana10
    chiqita skrev 2011-08-31 16:36:53 följande:
    Vickan: håller tummarna för att ni får se hjärtat slå

Silvana: förstår irritationen och den hade nog varit där oavsett hormoner. Hoppas det reder ut sig och att resten av familjen blir glad när de får veta

Hahaha jaa det var nog en vanlig irritation, men vi beslöt att berätta det för resten av våra föräldrar idag. Så vi körde en liten nyhetsturné över göteborg.
    Fick tårar och glädjeskutt och chock på samtliga anhalter - finns ingen tvivel om att det här är en efterlängtad liten räka

• chiqita

Silvana: Så härligt mottagande!

Lazyass: hehe.. Det var hormonerna som fick mig att misstänka att jag var gravid. Satt och såg Ugly Betty och började gråta två gånger för att jag tyckte det var så fint.

Nu gråter jag kortisar minst en gång om dagen, till program om tonåringar, fångarna på fortet, kärlekssåpor... Det finns alltid något som berör lite extra

• ÄlskadeT

Lite bekymrad nu...

Hade en rosa flytning för knappt två timmar sen och alldeles nyss när jag var på toa så var det pyttelite blod i flytningen.

Får väl avvakta och se vad som händer.

• Simpan

Älskade T; hoppas att det inte är nån fara. Har du ont?

Själv ser mina prover bättre ut idag, och jag drack bra igår och tog t om ett par tuggor mat som jag fick behålla håll tummarna för att jag får gå hem!!

• Lazyass
    Simpan skrev 2011-09-01 08:31:53 följande:
    Älskade T; hoppas att det inte är nån fara. Har du ont?

Själv ser mina prover bättre ut idag, och jag drack bra igår och tog t om ett par tuggor mat som jag fick behålla håll tummarna för att jag får gå hem!!
    Det låter ju alldeles strålande!! Håller tummarna!

ÄlskadeT: Hoppas det inte är nåt dåligt på gång. Kanske du kan ringa till din bm och höra? 
Svar på tråden Aprilbebis 2012