• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • LillBus2012
    TusenTankar skrev 2011-09-08 22:13:33 följande:
    Loppan79: Köpte det på Tesco. Är en burk med gult lock. Heter: " Folic Acid" womens health. :)
    Ah, tack, det låter jättebra! Tänk att Tesco tänker på sån't
    BF 29 april 2012 - första barnet
  • LillBus2012

Vicki - vad skönt att höra!
    Nu när du vet att allt står rätt till borde i alla fall lite av stressen släppa? Cool

• storebrorM

:(( Imorse kom det väldigt mycket färskt blod och har fortsatt rinna sen dess :S Blir nog gyn åter igen! :(( Jag som trodde allt va lugnt nu när småblödningarna hade upphört.. Känns som man är stamis på gynakuten :S
    Åå blir så ledsen på allt, jag som vaknade på toppen humör...

• Tokstolla
    storebrorM skrev 2011-09-09 07:24:49 följande:
    :(( Imorse kom det väldigt mycket färskt blod och har fortsatt rinna sen dess :S Blir nog gyn åter igen! :(( Jag som trodde allt va lugnt nu när småblödningarna hade upphört.. Känns som man är stamis på gynakuten :S
    Åh, =(
    Håller tummarna för att allt är OK ändå.
    KRAM!  
  • Milljor

God morgon på er allihopa!

Har varit ivägpå konferens i Helsingfors ett par dagar....lyckades (tror jag) dölja att jag äe gravid. Dock lite konstiga blickar/frågor när jag inte dravk något :) Mår hur bra som helst inga symtom o förutom trötthet, hoppas ni som kämpar med illamående blir bättre snart!

Vicky83 : Så sköntatt allt såg bra ut, var juinnne i måndags pga av samma sak och det såg ju också bra ut :)

angiee: jag är likadan magen ok på morgone noch svullnar up som fasen under dagen :)

storebrorM: Åh nej!!!! Hoppas verkligen det inte är värsta tänkbar ahåller tummaran så hårt jag kan. KRAM

• ÄlskadeT
    vicki 83 skrev 2011-09-08 22:05:29 följande:
    tack alla ni snälla här inne!!!Läkaren såg att det var något som pulserade på det lilla fröet, så hjärtat slog!!!!
    Så skönt att se!!
    Hon kunde inte riktigt förklara kramperna...men skulle komma tillbaka och lämna urinprov imorgon!
    Hon tyckte jag skulle vila och ta det lite lugnt...vilket är lättare sagt än gjort!!
    Vad skönt!
  • ÄlskadeT
    storebrorM skrev 2011-09-09 07:24:49 följande:
    Hoppas allt är som det ska!
  • Tokstolla

Gick in i v9 idag och fasen vad jag längtar till v15. Det är väl då jag börjar tycka att det blir tillräckligt "safe"... 

• mamma2kids

har eran mage blivit annorlunda kring v.9-10?tycker min har blivit degig från att ha varit uppblåst och svullen i flera veckor.

Svar på tråden Aprilbebis 2012