• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Maximumtaste

Mamma2kids: min mage är inte heller så uppsväld som den va förut.. Det kommer mer på kvällarna.. går in i v10 om 3 dagar typ..

Jag har fått så sjukt trög mage ska ni veta! Hehe.. Får som lite ont i svanken typ när jag är bajsnödig:p., nån mer som känner likadant? Det släpper när jag har varit på toa.. Skumt..

• Tokstolla
    Maximumtaste skrev 2011-09-09 09:03:54 följande:
    Mamma2kids: min mage är inte heller så uppsväld som den va förut.. Det kommer mer på kvällarna.. går in i v10 om 3 dagar typ..

Jag har fått så sjukt trög mage ska ni veta! Hehe.. Får som lite ont i svanken typ när jag är bajsnödig:p., nån mer som känner likadant? Det släpper när jag har varit på toa.. Skumt..
    Jag är jättetrög och om jag är det minsta lilla nödig så blir jag jätteillamående vilket i sin tur gör att jag inte kan krysta alls så det har blivit en och annan microlax under grav. 
  • mamma2kids

har också tarmproblem jätte gasig,blir mätt snabbt,mår extremt illa för andra dagen nu,och nr.2 är allt annat än de brukar vara Har 2dgr kvar till v.10.i helgen ska jag ta magbild igen så får man se skillnaden.för det känns då väldigt annorlunda.är ni med i april bildtråden?om inte så kolla in den

• Tokstolla
    mamma2kids skrev 2011-09-09 09:15:18 följande:
    har också tarmproblem jätte gasig,blir mätt snabbt,mår extremt illa för andra dagen nu,och nr.2 är allt annat än de brukar vara Har 2dgr kvar till v.10.i helgen ska jag ta magbild igen så får man se skillnaden.för det känns då väldigt annorlunda.är ni med i april bildtråden?om inte så kolla in den
    LÄNKA!! =)
  • Kaosmamma

Jupp är med i bildtråden :)

Storebror: nej fy vad otroligt tråkigt :( kram och håller tummar!

• chiqita

Storebror: nej! Hoppas hoppas att det är bra!

Milljor: kul med konferens

Ska på akupunktur idag och glädjer mig så. Hoppas det ska hjälpa både mot illamående och höftont

• Lazyass

Har också lite problem med magen. Är otroligt trög och när jag blir bajsnödig så trycker det på livmodern så att det gör riktigt ont. Som kramp ungefär. Det upplevde jag inte förra gången. Sitter inte grejerna där dom satt förra gången kan man ju undra....

• vicki 83
    storebrorM skrev 2011-09-09 07:24:49 följande:
    :(( Imorse kom det väldigt mycket färskt blod och har fortsatt rinna sen dess :S Blir nog gyn åter igen! :(( Jag som trodde allt va lugnt nu när småblödningarna hade upphört.. Känns som man är stamis på gynakuten :S
    Åå blir så ledsen på allt, jag som vaknade på toppen humör...
    håller tummar och tår att den lille där inne mår bra!!Håll oss uppdaterade!

Idag är en rikitgt slappar dag för mig..första sen jag blev gravid
     städat lite men ska nog lägga mig på soffan några timmar,innan jag ska hämta min lilla prins på dagis!
  • Beea

La upp bild i bildtråden.. Märks att det är 3:an man väntar. Kroppen verkar minnas vad den ska göra.

Svar på tråden Aprilbebis 2012