• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • ÄlskadeT
    Maximumtaste skrev 2011-09-14 13:54:34 följande:
    ÄlskadeT: vad skönt att allt såg bra ut! Du kan ju ha en känslig livmodertapp.. Det har jag.. De säger ju att om man sett hjärtat slå så minskar ju missfallsrisken rätt mycke..
    Ja, doktorn sa att risken för missfall minskar rejält nu när man sett att hjärtat slår. Men han sa också att man ju inte kan ge några garantier när man jobbar i den branschen. Och så är det ju. Men jag känner mig inte orolig alls just nu.
  • Maximumtaste

ÄlskadeT: nej, de kan ju inte ge några garantier men oftast så går det ju bra när man ser att hjärtat börjat slå:) jag har sett hjärtat slå tv ggr på bebisen och hur den vuxit men är orolig till och från.. Men orolig kommer man ju vara tills man dör när man har barn:)

• vicki 83

åh vad skönt Älskade T att allt såg bra ut!!
    Mitt vul gick bra idag,var ett litet hjärta som pickade på och lilla räkan hade vuxit som den skulle! Blev framflyttad några dagar, enl vul är jag 7 plus 6, vilket betyder att jag går in i v 9 imorgon!! eller räknar jag fel??
    kändes så skönt att sett den och fick med mig en utskrift på det hem!!
    Nu kanske man kan koppla av några dagar iaf hihi

• vicki 83
    chiqita skrev 2011-09-14 14:39:27 följande:
    Vicki: vad härligt! Och jo det stämmer, du har påbörjat 9e veckan i morrn
    hihi och tack!
  • Maximumtaste

Vi är ju många med tröga magar här inne, så tänkte dela med mig min matdagbok idag hehe.. Började frukosten med havregrynsgröt med katrinplommon i., och sen till middag gjorde vi kålgryta med xtra mycke kål och jäklar nu kom magen igång.. Så underbaaaaart hahaha.. Men prova ej detta där hemma om ni är många i familjen haha...

• meghan26

Imorgon är det dags för inskrivning på MVC för min del! 

Längtar!! 

• Thelma08

Har en liten fråga som oroar mig lite.
    min morfar e jätte sjuk i cancer och igår fick vi höra att han har kanske bara dagar, veckor eller någon månad kvar.
    Man blir så klart jätte ledsen över detta men alla nära säger till mig att du måste rycka upp dig du kan skada barnet i magen.!? Kan jag göra det!? Behöver jag ringa bm och fråga!? Jag måste väll kunna få va ledsen!?

Hoppas ni andra har det bra!

Svar på tråden Aprilbebis 2012