• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • godistroll
    grästuva skrev 2011-10-21 12:54:26 följande:
    underbart med inskrivningstid godistroll {#emotions_dlg.flower}
    Verkligen känns så skönt!
    Fast man känner sig ju tryggare nu då de är andra gången men de känns så skönt att äntligen få komma dit o få kolla alla värden osv..
    28 mars kom vår skatt till oss! Vår älskade Molly.
  • grästuva
    Skönt att du känner mer trygghet denna gången
    Hur tidigt i graviditeten finns det risk för havandeskapsförgiftning? 
  • godistroll

Jag vet faktiskt inte! Har inte velat kolla upp det! Men jag känner då inge symptom alls så jag är inte orolig nu iaf!

• godistroll

Gatt ju kolla nu och det står att dte är extremt ovanligt före 24 graviditets veckan. Så de e ju då bra det iaf!

• godistroll
    grästuva skrev 2011-10-21 13:42:14 följande:
    Ok, hoppas på att du slipper känningar av det denna graviditeten {#emotions_dlg.flower}
    Tack!
  • chiqita

Hittade en sida med snygga gravidkläder och inte heller överdrivet dyra.. dessutom fri frakt till Sverige  http://www.asos.com/

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 5/4-2012..? *kärlek* ?°´¯)
  • Lovis 1

Hej!

Jag hittade er fina tråd, är 34 år och väntar barn i början av april, mitt tredje barn, och vill gärna vara med och dela detta med er, om jag får

Jag förstår att tråden funnits länge, jag har valt att "gå ut" med graviditeten först efter v 14 vilket gör att jag ej kunnat vara med i någon tråd offentligt (då jag har många fl-vänner...) förrän nu för någon v sedan.

Tänkte läsa i kapp lite så jag lär känna er Bor i gbg gör jag förresten.

• godistroll

Lovis 1 grattis o varmt välkommen!! :)

• Karisma

Idag  har jag varit och shoppat mammajeans och en mammatröjs på h&m. De har ju nu handla för 500kr få 100kr rabatt. Skyndade mig att shoppa då byxorna kostade 399:- så tröjan blev 49kr bara. Mina gamla mammajeans är helt söndernötta på insidan av låren så de är bara trasor

Igår kände jag min första sammandragning, hade visst en liten handboll i magen. :P Är i v14+3 om jag räknat rätt. :)

Idag fick jag mig en bigmac på McDonalds som jag har suktat efter såååå länge. Vet inte varför men har inte kunnat släppa tanken av en bigmac. Det stora problemet är att jag fortfarande vill ha en bigmac sååå himla gärna och då är det ju inte mer än 4tim sedan jag åt en. :) Hmm tur det inte finns på orten utan närmaste är 6mil bort. :P

/K

Svar på tråden Aprilbebis 2012