• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • LillBus2012

Ville bara säga tack och hej... jag fick mf igår och kommer därför inte fortsätta att läsa eller skriva i tråden...

Samtidigt vill jag önska er alla lycka till - det har varit en jättetrevlig tråd att följa! Keep it up!

• Thelma08

Åå va tråkigt loppan79 beklagar verkligen!
    Skickar styrkekramar

• vicki 83
    Evli skrev 2011-10-23 18:02:22 följande:
    Maximumtaste: Åh då har vi samma dag :) Kul... Ska bli så spännande!
    hahaha jag har känt mig precis som du då,  vet inte var all energi kommit i från idag, städat och lagat mat tills mannen kom hem från jobb, snacka om att han blev överrumplad, sen en låååååång promenad tillsammans på det, och nu är det han som ligger o vilar :P

Vicki83: Vilket sammanträffande, vi bor med i Bifrost, så det vet jag mycket väl var det är ;) Samma som du född 83 :) Du hade ett barn sedan innan om jag förstod det rätt? Hur gammal är han/hon? 
    haha men gud vilket sammanträffande!! tänk vad mycket promenader vi kan ta till våren då
    japp jag har en son på 4 från ett tidigare förhållande! du hade en bonus dotter va?
  • Evli

Hahaha JA eller hur:)
    Vilken förskola går din grabb på?
    Jo det stämmer en "liten" tjej på snart 9år:D

• juskus

Loppan79, Usch och fy, beklagar verkligen, försök att ta hand om dig nu, styrkekramar

• Ninnenanne
    Maximumtaste skrev 2011-10-23 16:31:07 följande:
    Hallo alla:) vad många nya som tittat in:) kul:)

Idag har jag verkligen fått värsta energin och putsat alla fönster här hemma och varit ute på shoppingrunda med sambon:) mår verkligen jättebra nu! Illamåendet är som bortblåst:) känner bebisen mer och mer nu.. Små buffar liksom:)

Evli: jag har också rul den 16e nov:)

Går in i v16 i övermorgon:)
    Hej tjejer!!

Jag har också RUL den 16nov.. många vi är med samma datum :) Jag ska till Östra här i Göteborg. Kanske jag stöter ihop med någon här i tråden..hi

Börjar fundera på det här med ansökan om havandeskapsledighet hos FK när ni disskuterar det här.. På mitt jobb har alla gravida fått gå hem två månader innan BF p.g.a. för tungt jobb. Borde kanske kolla upp detta ordentligt nu och skicka in direkt när jag fått moderskapsbeviset... 

Läser tråden varje dag och tackar för alla kloka ord.. :) Man får många svar på frågor utan att behöva ställa dem.. 

Mina varmaste kramar till dig Loppan79!! 

Live, love, laugh 
  • Floff

Hej på er! Har inte varit så aktiv i tråden sen jag hoppade in, mest pga det jäkla illamåendet och tröttheten Men jag såg att flera andra har RUL 16/11 - samma här Ska ni andra titta på könet? Det ska vi, om den vill visa oss såklart

Svar på tråden Aprilbebis 2012