TusenTankar skrev 2011-10-18 23:09:42 följande:
Småfötter - då ska vi på UL samma dag:) längtar nått så fruktansvärt nu! Jag har inte varit på något vul eller så innan, så för mig blir det första beviset efter gravtestet:) hihi. Om nu inte bulan till mage och illamåendet skulle vara bevis nog:) längtar så efter att få höra att allt ser bra ut!
Det ska bli jättekul! Har ju gjort ett kub och det var precis lika häftigt det. Men från början hade jag en tanke med att inte gå ut med graviditeten förrän efter RUL, och med att gå ut så menas till alla... har av olika anledningar inte berättat för mina närmaste än

Bara jag och maken som vet plus två nära vänner. Så då längtar jag såklart extra efter RUL för då när allt är "checkat och klart" så är det ju på tiden att få berätta den stora nyheten!!!!!
(Har i tidigare grav fått berätta i v.5 pga kraftig illamående. Nu tänkte vi berätta för ngr veckor sen men så blev vår dotter sjuk i borrelia med massa sjukhusbesök som följd. Så då blev det inte av i alla fall)
chiqita skrev 2011-10-18 23:45:03 följande:
Tycker fortfarande inte att speciellt mycket vätska går ner men får i a fall i mig lite middag, apelsiner och isglass

Tur att apelsiner och isglass är gott