• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Lovis 1

Loppan79: Jag beklagar verkligen, all styrka till dig!!

Jag har fått tid för rutin-ul den 11 nov, men det kommer ändras eftersom remissen görs om till en screening istället. (Vilket är en liten större undersökning gjord av läkare istället för av bm). Jag hoppas den inte hamnar allt för långt fram i tiden bara, den nya remissen sändes i fredags ... Jag går in i v 17 på tisdag.

Vad härligt för er med lite energi, den varan är det ont av här hemma... känns som att jag ligger mest på soffan eller i sängen förutom när jag tar hand om mina två barn då... vilket förvisso är en stor del av tiden.

Floff: Jobbigt med illamående Äter du något mot det? Jag vet inte om vi ska kolla könet, om man nu får reda på det på östra, vore det ju smidigt, tycker jag. Vi har två tjejer sedan innan och jag hade nog gärna velat veta men jag är tveksam till om min sambo delar den uppfattningen.

• Thelma08

Å fy vaknade och va helt genomsvettig... Drömde att jag började blöda och fick åka in till gynakuten men sen vaknade jag...
    Att man kan ha sånna verklighets trogna drömmar e helt sjukt...
    Nej nu ska vi bege oss till dagis och jobb!
    Ha en trevlig måndag på er!!!

• Floff

Lovis 1: Nja, jag har ätit Postafen bara men det har inte hjälpt så mycket plus att jag blir så trött av dem så har oftast struntat i dem. När jag väntade sonen fick jag Lergigan och de hjälpte lite mer men har inte haft tid och ork att fixa den här gången

• Ninnenanne
    Floff skrev 2011-10-24 07:59:56 följande:
    Lovis 1: Nja, jag har ätit Postafen bara men det har inte hjälpt så mycket plus att jag blir så trött av dem så har oftast struntat i dem. När jag väntade sonen fick jag Lergigan och de hjälpte lite mer men har inte haft tid och ork att fixa den här gången
    Blir också sjukt trött av postafen, så nu har jag knaprat Lergigan i några veckor.. skulle inte klara dagen utan demSkäms
    Hoppas det släpper snart för dig Foff!!

Iväg till jobbet nu, ha en bra dag alla! 
    Live, love, laugh 
  • Maximumtaste

Vad roligt att vi är så många som har rul den 16e! Då slipper man känna sig ensam med att räkna ner dagarna!:) vi ska kolla kön om de kan se dvs:) hoppas hoppas:)

Nu är jag sååå lycklig! Kände precis en spark utanpå magen:D kände hur den boxade och tryckte samtidigt på magen med handen och kände tydligt en spark! Det börjat verkligen hända grejer nu:)

• emeilee
    Maximumtaste skrev 2011-10-24 09:26:14 följande:
    Vad roligt att vi är så många som har rul den 16e! Då slipper man känna sig ensam med att räkna ner dagarna!:) vi ska kolla kön om de kan se dvs:) hoppas hoppas:)

Nu är jag sååå lycklig! Kände precis en spark utanpå magen:D kände hur den boxade och tryckte samtidigt på magen med handen och kände tydligt en spark! Det börjat verkligen hända grejer nu:)
    Och jag har rutin UL 18nov! :)
  • vicki 83
    Evli skrev 2011-10-23 21:28:39 följande:
    Hahaha JA eller hur:)
    Vilken förskola går din grabb på?
    Jo det stämmer en "liten" tjej på snart 9år:D
    han går på bifrost! Nära och bra

Åh jag får vänta ända tills 5 dec för rul! känns jättelångt dit!
    Skulle egentligen fått veckan innan men då sticker vi till kanarieöarna
  • Tokstolla

Beklagar loppan! Hoppas det tar sig snart igen och att det går bättre nästa gång. KRAM!

En annan sitter och väntar på att komma till vårdcentralen. Jag har utslag på mage, bröst och rygg. Ser egentligen ut som vattenkoppor men jag har nog haft alla de där barnsjukdomar som vattenkoppor, röda hund, mässlingen mm.

Svar på tråden Aprilbebis 2012