• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • 4 små liv

åhh vad härliga nyheter Loppan!! -Grattissss!!!!!!

son -05, dotter -07, son -10, BF 2012-04-06
  • Karisma

Är det "vår" bf lista som finns i trådstarten?

Vet ju jag har dåligt minne men tycker mig inte känna igen så mga av namnen i den listan. Skulle va kul med en lista som stämmer så man lättare kan se vilka som är beräknad samtidigt. :) Eftersom mitt minne nu som sagt är kasst finns det inte en chans jag skulle kunna kma ihåg från vad som skrivs i tråden. :P

/K

• godistroll

Godistroll
    bf 30 april
    Andra barnet

• Evli

Hej Alla :)

Gud va skönt Loppan79 du skrämdes verkligen...

Ja oroligt många med RUL 16:de jag ska med till Östra i Göteborg ;) Så vi kanske stöter på varandra NinneNanne.

Vickan 83
    Okej, skönt att ha närma :) Anledningen till att jag frågade är att jag är runt på en del förskolor o har dans (danslärare) bla. tolltorps förskola förra året, tänkte att jag kanske träffat på din lille kille :)
    Gud va skönt med en resa till solen, det hade inte suttit fel, men jag o sambon ska i allafall på SPA till helgen, lite lyx i vardagen :)
    Ja gud va roligt med en promenad kompis, alla mina vänner bor i Göteborg, så dem där spontan promenaderna är det inte gott om.... 

• grästuva

åh vad härligt Loppan79 blev tårögd av ditt lyckliga inlägg {#emotions_dlg.flower}

emeliee jag har häst, rider på hobbynivå. Har redan börjat ta det lugnare och lufsar mest i skogen, har precis hittat mig en medryttare som ger mig lite avlastning.
    Kommer inte rida så länge till, kanske ca en månad. Sen får det bli mer longering/tömkörning i paddocken så länge vädret tillåter.
    Första graviditeten red jag fram till v.8 andra fram till v.27 

angående BF listan så skriver jag in mig där efter RUL, inte hundra på vilken vecka jag är i men bebis kommer någon gång runt mitten av April.

Har frågat innan om ni hade någon bildtråd men fick aldrig något svar?  

• Evli

Ja bild tråd hade varit kul,,,, finns det?

• emeilee
    grästuva skrev 2011-10-24 13:59:24 följande:
    emeliee jag har häst, rider på hobbynivå. Har redan börjat ta det lugnare och lufsar mest i skogen, har precis hittat mig en medryttare som ger mig lite avlastning.
    Kommer inte rida så länge till, kanske ca en månad. Sen får det bli mer longering/tömkörning i paddocken så länge vädret tillåter.
    Första graviditeten red jag fram till v.8 andra fram till v.27 
    Så skoj! :) Tyvärr har jag inte hittat ngn medryttare då det är svårt där jag bor. Däremot kommer jag rida så långt det bara går och bebis inte säger till. Har min sista hopptävling den 6nov, sedan är det markarbete som gäller.

Det finns en bildtråd, ska se om jag hittar den
Svar på tråden Aprilbebis 2012