Tack för era kommentarer, det värmer verkligen!!!
Jag har levt på hoppet rätt länge - först sa alla att det vänder i v 12, men icke. Sedan sa alla v 13, men inte då heller. Efter det var nya budet v 16, men det håller i sig fint, trots att jag passerat halva v 17 nu...hoppas på att det kanske vänder vid halvtid och isf är det ju bara 3 veckor kvar (försöker se ljust på eländet).
Ikväll har jag fått behålla 5 gafflar pastasallad iaf, så liiiite piggare nu. Hoppas på någon form av "resultat" vid läkarbesöket på fre. BM tvekade iaf inte ens 2 sek på att det var dags för ett läkarbesök och jag blev så lättad att jag grät en skvätt :)
På tal om att känna livmodern, så tycker jag om inte annat att man känner att det är "hårt" inne i magen, där livmodern sitter...längtar tills man får känna rörelser nu. Har haft ett MA i våras så trots 2 vul och ett ul så är jag fortfarande lite nojjig, så vill gärna känna röresler :)
En lite fråga till er..av det mer privata slaget dock...har fått typ spänningar eller ilningar eller ngt åt det hållet i underlivet (ja, mellan benen då alltså). Ngn som har ngn teori om vad det kan vara eller upplevt liknande?
Tänkte passa på att ta detta med läkaren med när jag ändå får träffa henne...
Kram på er!