• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • emeilee

Hade för övrigt ruskigt ont i ländrygg och svank igår, hoppas inte att det kommer tillbaka igen.. Någon mer som kännt liknande?

• mamma2kids

sånn värk går jag med varje dag så irriterande alltså,kan ej sitta still länge värker jätte mycket i ryggen

• grästuva

emeliee så kan jag känna av det ibland också, särskilt om jag stressar/skyndar och nu även ibland när jag rider. Hos mig beror det på foglossning. Hade hoppats på att kunna rida ordentligt tre veckor till men märker att jag får ta det lugnare redan nu, blir nog mest skritt framöver och så får jag jobba honom från marken.

Lovis 1 vad skönt att allt såg bra ut, är det 4d i v.32 också? Jag ska tillbaks v.28 och 32 för TUL 

• Aaglars
    godistroll skrev 2011-11-10 19:45:55 följande:
    Jag har också väntan kvar innan ul 30/11 är det vår tur!! :)
    Och jag får vänta ända till 1/12. Men jag tycker att tiden går jättefort. Så vips är man där. Har ju två småttingar här hemma med full fart hela dagarna
  • Aaglars
    godistroll skrev 2011-11-10 15:41:50 följande:
    Känner sån lycka idag, helt utan anledning! Men såå härlig känsla!!
    Vad underbart{#emotions_dlg.flower}.

Ja, vi har ju all anledning att vara lyckliga och fyllas av denna lycka med våra små undervek i magarnaHjärta
  • godistroll

Ja riktigt härlig känsla! Och idag har jag dottern hemma på mys dag! Hon va inte helt hundra pigg igår kväll så då fick hon ta lång helg! Känns underbart, första gången sen jag blev gravid jag vart själv med henne en dag då jag haft jobbigt illamående och fogarna klarar ej så mycket mer än vila!! Så det känns fantastiskt!

Trevlig fredagkväll allihopa!! :)

• Aaglars
    godistroll skrev 2011-11-11 14:17:56 följande:
    Ja riktigt härlig känsla! Och idag har jag dottern hemma på mys dag! Hon va inte helt hundra pigg igår kväll så då fick hon ta lång helg! Känns underbart, första gången sen jag blev gravid jag vart själv med henne en dag då jag haft jobbigt illamående och fogarna klarar ej så mycket mer än vila!! Så det känns fantastiskt!

Trevlig fredagkväll allihopa!! :)
    Tack det samma

Jag och mina små trollungar (3 resp 1,5år) har påbörjat fredagsmysetHjärta. Maken på afterwork.
  • TusenTankar

Gahhh... Halsbränna så jag tror jag dör! Jobbat nätter i veckan och haft jätte jobbigt fram mot småtimmarna med halsbränna som svider ända ner i bröstet. Någon som har tips på hur man blir av med det? Har redan slutat dricka kaffe på natten, antar att det gör det hela värre.
    Fortsatt trevlig helg till er alla!

• Lepanden

Tusen tankar.... novalucol är min räddning. Tuggisarna du vet :) halsbränna är ett elände

Svar på tråden Aprilbebis 2012