Floff skrev 2011-11-24 12:54:43 följande:
Det här kommer låta helt jävla superfel och jag ber om ursäkt om nån tar illa upp, det är inte alls min mening. Men jag önskar verkligen att jag blev sjukskriven.. Har ingen foglossning att tala om eller hypermesis. Men jag vantrivs nått så förbannat på mitt jobb.. Varje kväll är det ångest att gå och lägga sig för att man snart ska upp till jobbet igen och varje morgon är det än värre.. Dagarna sniglar sig fram och resvägen är hemsk... Jag bara längtar tills jag kommer härifrån

Usch vad jobbigt! Försök o boka in roliga saker o göra fram tills april. då har du små mål o längta till så känns det nog lite bättre.
Jag har delvis kännt så oxå vissa dagar, men nu har jag ju en resa inplanerad i 2 v så hoppas det ´ger mig ny energi o lust o gå till jobbet fram till april.
Kommer bli svårt som kontorsarbetare att få sjukskrivning tror jag...så jag får räkna med att jobba tiden ut om jag inte tar ut sem fr 1 april. Iaf ett par v till en månad skulle jag vilja gå hemma innan, skönt o få varva ner o sova på dagarna. Men det återstår att se hur det blir sen.
Har 2 kollegor som säkerligen kommer få gå hemma snart...pga "tungt jobb" i produktion, inte för att det är spec tungt, dom sitter oxå mest hela dagarna, o behöver inte lyfta tunga saker i onödan.. men det är bara skönt för dom isf. =)